Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Procter & Gamble i Lidl Polska organizują sprzątanie linii brzegowej Bałtyku

Procter & Gamble - właściciel takich marek jak m.in. Blend-a-med, Gillette, Head & Shoulders czy Pantene - oraz Lidl Polska wspólnie organizują sprzątanie linii brzegowej Bałtyku. Akcja czyszczenia ze śmieci plaż i przylegających do nich terenów Półwyspu Helskiego zostanie przeprowadzona we wrześniu, kiedy odbywa się tradycyjnie Akcja Sprzątanie świata-Polska, koordynowana od 25 lat przez Fundację Nasza Ziemia.

Procter & Gamble i Lidl Polska organizują sprzątanie linii brzegowej Bałtyku
Procter & Gamble i Lidl Polska organizują sprzątanie linii brzegowej Bałtyku, fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 11-08-2020, 11:58

Ekologiczną inicjatywę mogą wesprzeć wszyscy – wystarczy kupić objęty akcją produkt Procter & Gamble w sklepie Lidl pomiędzy 17 a 30 sierpnia. Część dochodów ze sprzedaży produktów P&G zostanie przeznaczona właśnie na to przedsięwzięcie.

Procter & Gamble i Lidl Polska łączą siły z Fundacją Nasza Ziemia, aby wspólnie posprzątać plaże Półwyspu Helskiego, a tym samym przyczynić się do poprawy stanu środowiska naturalnego w tym popularnym regionie turystycznym. Sprzątanie linii brzegowej Półwyspu Helskiego jest częścią Akcji Sprzątanie świata-Polska 2020, będącej już 27. odsłoną corocznej kampanii organizowanej przez Fundację Nasza Ziemia. Czy z końcem sezonu turystycznego helskie plaże i tereny wokół nich będą wolne od śmieci? Wszystko okaże się już we wrześniu.

- To, co najbardziej mnie smuci, kiedy patrzę na wyniki dotychczasowych akcji terenowych zorganizowanych w ramach PreStartu tegorocznej Akcji Sprzątanie świata-Polska to fakt, że śmiecimy i to w pięknych miejscach: lasach, parkach, na plażach. A przecież to tam szukamy wytchnienia od codziennych trosk, zabiegania. Te prawie 2 tony zebranych śmieci nie wzięło się znikąd. Za każdą plastikową czy szklaną butelką, za każdym opakowaniem po jedzeniu stoi konkretny człowiek. A przecież wystarczy nie śmiecić, zabrać to, co ze sobą na czas odpoczynku wzięliśmy. To jest i łatwe, i proste, wystarczy chcieć - komentuje Beata Butwicka, prezes Fundacji Nasza Ziemia.

 - Nasze produkty towarzyszą konsumentom w ich codziennym życiu, poprawiając jego jakość na wiele sposobów. Jednym z nich jest wspieranie konsumentów w wyborach pozwalających na zrównoważoną konsumpcję. Chcemy jednak dbać o środowisko naturalne także na inne sposoby. Dlatego cieszymy się, że wspólnie z siecią Lidl Polska możemy poprzez nasze produkty przyczynić się do poprawy stanu środowiska, które nas otacza. Plaże i lasy to nie miejsce dla śmieci. Mamy nadzieję, że dzięki naszym działaniom nie tylko przywrócimy czystość tym pięknym miejscom, ale też zwrócimy uwagę społeczeństwa na konieczność odpowiedniego obchodzenia się z odpadami. Żebyśmy wszyscy mogli cieszyć się czystą planetą - komentuje Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Centralnej.

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Procter & Gamble RSS ALERT    /    CSR RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    śmieci RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.241.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!