Procter & Gamble wdraża program oszczędnościowy
Globalny gigant na rynku FMCG, koncern Procter & Gamble, planuje stosować tańsze, internetowe kanały dotarcia do klienta, wspólną promocję marek, a także zakłada zwolnienia pracowników. Zdaniem prezesa firmy Boba McDonalda, w ciągu najbliższych pięciu lat koncern zaoszczędzi dzięki tym działaniom 10 mld dolarów - informuje serwis marketing-news.pl, za „Advertising Age".
Przykładowo, program marketingowy w związku z olimpiadą w Londynie obejmie aż 30 brandów. Redukcja zatrudnienia obejmie ponad 4 tys. osób w przyszłym roku. Dołączą one do 1,6 tys. tych, które odejdą z firmy w trwającym roku podatkowym, kończącym się 30 czerwca.
Niedawno podobne plany ogłosił największy rywal P&G, europejski koncern Unilever - zauważa serwis marketing-news.pl.
Przeczytaj także:
Unilever oszczędza na agencjach reklamowych i domach produkcyjnych
