Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Producenci marek własnych wolą współpracę z dyskontami niż z tradycyjnymi sprzedawcami

  • Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail
  • Data: 13-04-2017, 11:04
Producenci marek własnych napotykają wiele przeszkód związanych ze stroną kosztową, gdy współpracują z detalistami, ale ich partnerstwo z dyskontami jest skuteczniejsze niż z tradycyjnymi sprzedawcami - wynika z badania przeprowadzonego przez IPLC (International Private Label Consult).

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Relacje producentów artykułów marki własnej z detalistami są bardzo intensywne. Każdy krok w rozwoju produktu wymaga wielu dyskusji i bardzo efektywnej współpracy obu stron. Jeśli tak się nie dzieje, należy zastanowić się nad przyczynami. Interesujące jest to, że badani wskazują, że współpraca z dyskontami jest dużo bardziej owocna. To oznacza, że istnieje model współpracy, który działa i satysfakcjonuje obie strony - powiedział Koen de Jong, partner zarządzający IPLC.

Badani menedżerowie pytani o to, co dyskonty robią lepiej odpowiadali, że takie sieci w negocjacjach reprezentowała zazwyczaj tylko jedna osoba, co znacznie usprawniło proces podejmowania decyzji. Warunki współpracy z dyskontami są wprawdzie bardzo restrykcyjne, ale producenci także odnoszą z nich korzyści. Ich zdaniem dyskonty w większym stopniu wywiązują się z umów, są rzetelnymi płatnikami, a sam proces zamawiania towarów przebiega sprawniej. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!