Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Producenci żywności mają dość sieci handlowych i stawiają na własne sklepy

Wielu producentów żywności narzeka, że sieci handlowe dyktują niemoralne warunki cenowe oraz terminy płatności za dostarczony towar. Dlatego coraz więcej producentów planuje sprzedawać swój asortyment poprzez własne sklepy. W tym roku może powstać nawet 100 takich lokali - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.

Producenci żywności mają dość sieci handlowych i stawiają na własne sklepy

Autor: Dziennik Gazeta Prawna
Data: 28-01-2010, 08:40

Rozwój firmowych sklepów planują producenci z branży mięsnej oraz mleczarskiej. Zdaniem ekspertów te sektory podlegają największym naciskom ze strony sieci. W tym roku ma przybyć 15-20 nowych delikatesów mięsnych u Rzeźnika, które rozwija PMB.

Jak czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej dalsze plany rozwoju własnej sieci sklepów ma też Mlekovita, która ma w sieci już 42 placówki. Firma planuje intensywną ekspansję sklepów, dlatego zdecydowała się na otwieranie również lokali franczyzowych.

Zakłady Mięsne Sobkowiak, które ze względu na trudne warunki współpracy z sieciami nie zdecydowały się do nich wejść i postawiły na sprzedaż wyłącznie we własnych sklepach. Obecnie firma prowadzi 160 sklepów,a w tym roku jest plan otwarcia kolejnych 10 - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Producenci żywności decydują się na inwestowanie we własne sklepy również dla poprawy wizerunku. Producent słodyczy Wawel przyznaje, że otwierając salony chce przybliżyć konsumentom ofertę i zwiększyć rozpoznawalność marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

sieci handlowe RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • rolnik 2010-01-28 09:51:57
    Czas najwyższy ! Zamiast narzekać na sieci, juz dawno to powinni zrobić ! Ciekawe tylko , kto będzie kontrolował im marże w tych firmowych sklepach, tak jak oni chcą kontroli marż w sieciach. Wtedy powiedzą , że jest wolny rynek i to klient zdecyduje.
  • Witek 2010-01-28 11:38:58
    Od dawna mądrzejsza część producentów dba o rozwój swoich własnych sieci sklepów. Szacuje się iż w tej dekadzie ten sektor sprzedaży może byc większy od sektora marketów. Pewnym kuriozum jest fakt iż ten kanał dystrybucji przespały największe firmy w branży mięsnej czy mleczarskiej. Ale brak tam wykwalifikowanej kadry managerskiej robi swoje.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.108.188
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!