Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Produkty Klasztorne S.A. zmieniły nazwę na Stoppoint S.A.

Sąd Rejestrowy w Krakowie zarejestrował zmianę nazwy Produkty Klasztorne S.A. na Stoppoint S.A. tym samym wprowadzając w życie uchwały Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy z 21 grudnia 2016 roku.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 09-05-2017, 14:52

Proces ten jest następstwem zmian własnościowych oraz emisji ze wskazaniem skierowanej do Damiana Puczyńskiego właściciela Dazumi Sp. z o.o. który wniósł wkład niepieniężny w postaci 100 proc. udziałów spółki Dazumi sp. z o.o., w zamian za 265.545.165 akcji serii F. 

Sąd zarejestrował podwyższenie kapitału spółki z 1 632  tys. zł do 28 188 tys. zł. Zmienił się także adres rejestrowy i siedziba firmy na ul. Modlińską w Warszawie.

- Rejestracja to istotny krok w całym procesie przekształceniowym, który rozpoczęliśmy w grudniu ubiegłego roku. Kolejne działania to rejestracja emisji akcji serii G. Jednocześnie zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami już nic nie stoi na przeszkodzie aby rozpocząć proces emisji akcji serii H z prawem poboru dla akcjonariuszy posiadających akcje na dzień 9 stycznia 2017 r. Z tej emisji chcemy pozyskać ok. 4 mln zł, - powiedział Damian Puczyński, prezes zarządu Stoppoint S.A.

- Następny krok to rozpoczęcie konsolidacji wyników w ramach grupy kapitałowej, rejestracja pozostałych serii akcji oraz zapowiadany proces ich scalenia. Dodatkowo w perspektywie kilku miesięcy chcemy przygotować spółkę formalnie do przeniesienia notowań jej akcji do obrotu na rynku regulowanym GPW – komentuje Damian Puczyński.

Kluczowym obszarem działalności Stoppoint S.A. jest integracja technologiczna w obszarze e-commerce oraz dostarczanie narzędzi wspierających handel w Internecie. Strategia spółki zorientowana jest na rozwój usług w obszarze e-commerce , a w szczególności na dalszym rozwoju systemu logistycznego w chmurze oraz obsługi sieci odbioru przesyłek w modelu Click&Collect, budowie platformy e-commerce z szerokim gronem sprawdzonych partnerów oraz wdrożeniu innowacyjnych terminali z zestawem narzędzi IT do obsługi płatności i usług, realizacji zamówień oraz nadawania i odbierania przesyłek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Produkty Klasztorne S.A. RSS ALERT    /    Stoppoint S.A. RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    Click&Collect RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.89.87.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!