Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Promocja marek własnych. Jaka przyszłość czeka private label?

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 09-09-2016, 14:54
We wrześniu br. Lidl Polska startuje z nową kampanią silnie promującą marki własne sieci. - Pierwsze pytanie, jakie należy sobie zadać to: „Dlaczego dopiero teraz?”. Marki własne od jakiegoś czasu czekały na swoją szansę w masowej komunikacji głównych graczy retailu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.
Promocja marek własnych. Jaka przyszłość czeka private label?

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Private label już od dawna przestały kojarzyć się z niską jakością i średnim smakiem, który akceptujemy, ponieważ jest tanio. Klienci nie pamiętają pierwszych prób w stylu Tesco Value, które straszyły wyglądem i krzyczały „Jestem tani, to muszę być słabej jakości”. Chociaż dzisiaj wcale nie jest lepiej z Tesco Value czy też Eco+ od E.Leclerc (mowa głównie o warstwie wizualnej i komunikacji marki wewnątrz sieci),  to sam klient otrzymał szereg możliwości i opcji do wyboru - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

Dodaje, że sieci handlowe zrobiły wszystko, abyśmy o tym zapomnieli, że marki własne to tandeta i taniość. Tak naprawdę dzisiaj trudno jest odróżnić markę własną marketu od marki masowej. Ładne opakowania, formaty i gramatury dostosowane do potrzeb klienta, innowacje produktowe – to wszystko znajdziemy w markach private label. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Szkoda wielka szkoda 2016-09-10 01:12:43

    I naprawdę szkoda że Alma wycofała się z projektu food and joy... Nie dość że miała bardzo dobrej jakości produkty codziennej potrzeby to w bardzo dobrej cenie włoskie i francuskie sery czy hiszpańskie wędliny ... W Lidlu i Biedronce to takie rzeczy kupisz tylko na akcjach w Almie normalnie dostać w sklepie :(

    Odpowiedz
  • . 2016-09-12 10:04:04

    marka producenta oprócz wartości emocjonalnej i trochę wyższych przychodów (z tytułu wyższej ceny) powinna wnosić do biznesu marże, przy tym burdelu w cenach na naszym rynku często tej marzy nie wnosi, a marki własne sprzedają się w Polsce świetnie ponieważ są lepiej dostosowane do wymagającego klienta (wrażliwego na ceny) i tylko dlatego parcie rynku na rozwój sprzedaży (udziałów) marki własnej będzie OGROMNE

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!