Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Przedsiębiorcy oczekują od programów lojalnościowych dodatkowych korzyści

W 2014 roku Metro Cash & Carry, międzynarodowy lider rynku handlu hurtowego posiadający 750 sklepów w 26 krajach, rozpoczął pierwszy etap wdrożenia globalnego programu lojalnościowego. Od tego czasu 1,5 miliona klientów-przedsiębiorców: restauracji, drobnych sprzedawców, hoteli i innych niezależnych właścicieli firm, przystąpiło do programu lojalnościowego Metro. Program ten funkcjonuje już w 6 krajach a w tym roku zostanie wdrożony na kolejne 6 rynków, między innymi w Chinach i we Francji.


Autor: pr
Data: 26-05-2015, 12:43

- Jak pokazało wdrożenie naszego globalnego programu lojalnościowego, jedynie dostosowanie do konkretnych realiów i strategii danego rynku gwarantuje sukces, dlatego też postanowiliśmy wzbogacić naszą ofertę tak, aby była ona jak najbardziej wartościowa dla naszych klientów. Planujemy wprowadzić program Usługi & Partnerzy, oferujący różnorodne korzyści i zniżki dla klientów zarówno od Metro jak i innych międzynarodowych partnerów - wyjaśnia Igor Bagnobianchi, globalny dyrektor programu lojalnościowego  w Metro Cash & Carry.  

Metro zwróciło się do firmy Comarch. Innowacyjne podejście tej firmy do badania opinii konsumentów łączyło zdobycie zarówno deklaratywnych jak i behawioralnych danych, aby zrozumieć oczekiwania klienta. Objęło ono 17,000 klientów Metro i wykazało,  że  więcej niż 70 proc. z nich jest zainteresowanych dodatkowymi korzyściami i korzystaniem z nich zarówno  w sklepach jak i u innych partnerów.

- Badania fokusowe, które przeprowadziliśmy dla Metro po badaniu online, podkreśliły istotność zainwestowania w wyjątkowe właściwości, takie jak spersonalizowana komunikacja, obsługa VIP w sklepach oraz dodatkowe korzyści u partnerów- stwierdza Marcin Sobek, dyrektor Comarch CRM Managed Services, odpowiedzialny za badania. Klienci małych i  średnich przedsiębiorstw bardzo doceniają ten pomysł, 81 proc. z nich przyznaje, że  najważniejsze są  dla nich  usługi związane z planowaniem zakupów oraz zagwarantowanie najlepszej jakości i warunków handlowych. Ponadto, promocje i rabaty są docenione przez 69 proc. klientów.

Badanie zostało przeprowadzone pomiędzy wrześniem a grudniem 2014 w 11 europejskich i azjatyckich krajach, w których  marki Metro albo Makro są obecne.                          

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Metro Cash&Carry RSS ALERT    /    Grupa Metro RSS ALERT    /    Programy lojalnościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.109.152
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!