Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Przedświąteczny handel żywnością w sieci kwitnie

Święta za pasem, więc tradycyjne firmy handlowe robią co mogą, żeby by sprzedać więcej towarów niż w zeszłym roku. Powody do zadowolenia powinni mieć dystrybutorzy działający w sieci, bo ten kanał bardzo dynamicznie się rozwija. Polacy szukają w internecie atrakcyjnych cen. Zdaniem władz giełdowych spółek handlowych warto handlować w sieci - informuje Puls Biznesu.

Przedświąteczny handel żywnością w sieci kwitnie

Autor: Puls Biznesu
Data: 15-12-2009, 06:26

Money.pl prognozuje, że w tym roku wartość rynku e-commerce w Polsce wyniesie 13,2 mld zł, czyli o 2,2 mld zł więcej niż w ubiegłym roku a udział internetu ma przekroczyć 2 procent w całym handlu detalicznym w naszym kraju.

Jak czytamy w Pulsie Biznesu zdaniem Tomasza Manowca, analityka BM BGŻ, motorem wzrostu powinien być segment spożywczy. Dlatego takie spółki jak Alma i Bomi rozwijają ten kanał internetowy i chwalą się dużą dynamiką sprzedaży. Sprzedaż internetowa ma bardzo dobre perspektywy, dlatego spółki będą inwestować w ten segment.

Prezes Almy widzi duży wzrost sprzedaży w sieci zarówno w całym 2009 r. jak i w okresie przedświątecznym. Dynamika rok do roku wynosi ponad 100 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Alma Market RSS ALERT    /    Bomi RSS ALERT    /    internet RSS ALERT    /    żywność RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.216.79.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!