Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Przychody centrów handlowych rosną mimo kryzysu. Polacy nie rezygnują z zakupów

Przychody centrów handlowych rosną, pomimo tego, że w kryzysie Polacy zmienili zwyczaje zakupowe i teraz większą uwagę przywiązują do ceny. Jednak nie kupują mniej, tylko inaczej - czytamy w Pulsie Biznesu.

Przychody centrów handlowych rosną mimo kryzysu. Polacy nie rezygnują z zakupów
Polacy coraz częściej podczas zakupów kierują się ceną, jednocześnie nie rezygnują z markowych produktów

Autor: Puls Biznesu
Data: 06-03-2012, 08:25

Jak pisze „PB", sondaż przeprowadzony przez centrum handlowe 3 Stawy w Katowicach pokazał, że nadal jesteśmy przywiązani do marek i chętnie kupujemy produkty z oryginalnymi metkami. Pomimo tego, że aż 84 proc. osób biorących udział w sondażu przyznało, iż z większą uwagą przygląda się cenom produktów. Jednocześnie, ponad 80 proc. respondentów mówiło, że pozwala sobie na zakup dla przyjemności.

Sposobem na przyciągnięcie klientów są programy lojalnościowe oraz imprezy organizowane przez zarządców centrów handlowych, z udziałem celebrytów - informuje „PB".

Przeczytaj także: W tym roku centra handlowe będą walczyć o koszyk zakupowy klientów

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

zakupy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.205.144
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!