Przychody Fresh24.pl wzrosły 56-proc. wzrost
W marcu br. e-sklep Fresh24.pl osiągnął przychody netto na poziomie 351.937 zł. Oznacza to wzrost o 56 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.
W raportowanym okresie spółka pozyskała 299 nowych klientów. Narastająco na koniec marca 2011 r. firma posiada w swojej bazie 7.090 zarejestrowanych klientów. Oznacza to 2,4-krotny przyrost bazy klientów w ciągu roku (w porównaniu do 2.959 zarejestrowanych klientów na koniec marca 2010 r.).
W marcu Fresh24.pl zrealizował 1.496 dostaw, czyli średnio 62,3 dostawy dziennie. Oznacza to wzrost o 81 proc. w porównaniu do średniej liczby dostaw w marcu 2010 r.
Średnia wartość zamówienia w marcu wyniosła 235,3 zł netto, co oznacza 3 proc. wzrost wartości koszyka netto w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Firma poinformowała również, że w marcu 2011r. Fresh24.pl osiągnął najwyższy w historii spółki wskaźnik satysfakcji klienta.
