Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Przyszłość handlu - to włączanie rozrywki do zakupów

  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 16-05-2017, 09:35
- Sytuacja rynkowa sprzyja rozwiązaniom wspierającym wzajemną stymulację kanałów elektronicznej i stacjonarnej sprzedaży. Należą do nich między innymi budowanie nastroju skłaniającego do wydłużenia wizyty oraz zwiększenie wizualnej dostępności i atrakcyjności produktów tak, by zachęcały do kupna – twierdzi Filip Gabryelczyk, menedżer sprzedaży segmentu retail TRILUX Polska oraz ekspert oświetlenia Polskiego Komitetu Oświetleniowego.


Przyszłość handlu - to włączanie rozrywki do zakupów
fot. Trilux

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Obserwując odwrót klientów od ogromnych hipermarketów, Target, Best Buy i Ikea otwierają mniejsze, wyspecjalizowane placówki. Małe, wygodne placówki generują mniejsze koszty inwestycji i utrzymania, dając szansę na wypracowanie większych zysków dzięki minimalizacji ponoszonych nakładów i lepszej ekspozycji towaru.  

W badaniach Accenture Interactive 56% konsumentów przyznaje, że chętniej robią zakupy w miejscach (również wirtualnych), w których sprzedawca zna ich po imieniu. Jednak stosowane od lat sposoby, takie jak bezpośrednie adresowanie e-maili, stały się oczywiste i nie robią już wrażenia. Z drugiej strony, klienci są coraz bardziej skłonni udostępniać informacje na swój temat w zamian za personalizowane oferty. Odsetek osób, które zgodziłyby się na przetwarzanie historii swoich zakupów celem dostosowania propozycji do ich potrzeb i preferencji zwiększył się w ciągu roku z 33% do 54%. Trend ten jest spójny z popularyzacją koncepcji retailtainment, polegającej na włączaniu w doświadczenia konsumentów elementów rozrywki dopasowanych do ich trybu życia. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!