PSD: 17,3 mln wypłaconych bonusów retro od producentów
Partnerski Serwis Detaliczny podsumował realizację i wyniki działań handlowych w grupie PSD w ciągu trzech lat jej działalności. Zrealizowano 190 umów z dostawcami i producentami oraz 17,3 mln wypłaconych bonusów retro od producentów - informuje www.dlahandlu.pl.
Działania operacyjne z trzech lat zostały zebrane w konkretne liczby, i tak przeprowadzonych szkoleń było 300 edycji, przestawionych sklepów według planogramu PSD - 86. W kalendarzu ważnych wydarzeń znalazły się również zakup od upadłego KAHu znaku "Znajomy" oraz podział współwłasności znaku "Gama - Tradycyjnie dobry wybór" pomiędzy Spółdzielnie i PSD w równych częściach 50/50.
Zaprezentowano również nowy program REGO do zarządzania asortymentem na kilku poziomach: w sklepie, w centrali Spółdzielni i w centrali zarządzającej siecią sklepów.
