• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

PSH Lewiatan inwestuje oraz powiększa i modernizuje sieć sklepów

PSH Lewiatan rozwija się i otwiera kolejne placówki. Od początku roku uruchomiono 43 nowe sklepy. Z ich oferty skorzystają m.in. mieszkańcy Częstochowy, Pcimia, Gdańska, Darłowa czy Wołomina. Sieć inwestuje też w modernizację już istniejących placówek. W pierwszym kwartale gruntowną przemianę przeszło 55 sklepów. Do końca roku sieć planuje otwarcie ponad 200 sklepów i modernizację blisko 140 placówek.
  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 22-04-2021, 13:16
PSH Lewiatan inwestuje oraz powiększa i modernizuje sieć sklepów
Sklep PSH Lewiatan, Małopolska fot. materiały prasowe
  • Ekspansja pozostaje kluczowym elementem strategii. Od początku roku PSH Lewiatan uruchomił 43 nowe sklepy.
  • Sieć inwestuje też w modernizację już istniejących placówek. W pierwszym kwartale gruntowną przemianę przeszło 55 sklepów.
  • Do końca roku sieć planuje otwarcie ponad 200 sklepów i modernizację blisko 140 placówek.

 

Ekspansja kluczowym elementem strategii

Rozwój sieci to jeden z priorytetów w strategii Lewiatana na ten rok. Zakłada ona dwutorową ścieżkę ekspansji, zarówno poprzez przystępowanie do sieci nowych przedsiębiorców, jak również rozwój biznesów tych, którzy działają już pod szyldem Lewiatana o kolejne sklepy. Nowo otwarte placówki handlowe obejmują różne formaty dopasowane do potrzeb lokalnych klientów. Sieć intensywnie pracuje też nad optymalizacją asortymentu i dopasowaniem go do wymagań lokalnego rynku.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- W tym roku mamy ambitne plany związane z rozwojem sieci. W minionym roku pomimo pandemii otworzyliśmy 170 sklepów, w tym roku zamierzamy powiększyć naszą sieć o 250 nowych punktów.
Od stycznia do marca do naszej sieci dołączyły 43 sklepy. Dla porównania w pierwszej połowie minionego roku do Lewiatana włączyliśmy 74 sklepy – mówi Robert Rękas, prezes zarządu Lewiatan Holding S.A.

- To, co mnie szczególnie cieszy to fakt, że na otwarcie nowych placówek decydują się przedsiębiorcy, którzy już z nami współpracują. Rekordziści mają nawet po kilkanaście sklepów w danym regionie. Rośnie też średnia powierzchnia otwieranych sklepów, dziś to już 200 m.kw. W grupie nowo otwartych sklepów są jednak i tacy, którzy po raz pierwszy będą działać pod szyldem Lewiatana – dodaje.

Nowo otwarte sklepy mają łącznie blisko 8600 m kw., a średnia powierzchnia otwieranego sklepu w przybliżeniu wynosi obecnie 200 m kw. Powierzchniowo, najwięcej placówek powstało na zachodzie Polski oraz w Małopolsce i na Mazowszu. Nowe sklepy otwarto m.in. w: Bieżuniu i Brwilnie (woj. kujawsko-pomorskie), Mogilnie (woj. wielkopolskie), Krakowie, Nowym Sączu i Pcimiu (woj. małopolskie), Kobyłce (woj. mazowieckie) czy Darłowie i Wisełce (woj. zachodniopomorskie).

Największy z otwartych sklepów znajduje się natomiast w Barlinku. Łączna powierzchnia hali sprzedażowej wynosi tu 1300 m kw. W ofercie wszystkich sklepów znajdują się produkty cieszące się zaufaniem klientów, w tym szeroki wybór produktów od lokalnych dostawców oraz asortyment marki własnej Lewiatan.

– Postawiliśmy na rozwój, aby zapewnić jak największy komfort i bezpieczeństwo naszym klientom. Każdy nowy sklep jest tworzony z myślą o wygodzie osób robiących w nim zakupy. Modernizujemy też starsze sklepy, często przy tej okazji zwiększając ich powierzchnię – mówi Marcin Poniatowski, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu Lewiatan Holding SA.

Nowo otwarte sklepy zostały kompleksowo przystosowane do standardów sieci Lewiatan i wykorzystują rozwiązania zwiększające komfort klientów. Po remoncie sklepy charakteryzuje nowy układ przestrzeni. Każdy z nich jest również przyjazny środowisku ze względu na zastosowane w nim rozwiązania oszczędzające energię elektryczną, takie jak: oświetlenie LED czy nowoczesne zamykane regały chłodnicze na nabiał i energooszczędne lady mięsne.

Priorytetem komfort zakupów

PSH Lewiatan działa na rynku już od ponad 27 lat. W tym czasie wielokrotnie zmieniały się warunki prowadzenia handlu. Jednym z elementów dbania o komfort klienta i wizerunek marki jest proces modernizacji istniejących sklepów, tak by odpowiadały one potrzebom lokalnych konsumentów.

W pierwszych trzech miesiącach tego roku przeprowadzono gruntowne remonty w 55 placówkach. Część z nich w wyniku modernizacji znacząco zwiększyła powierzchnię sprzedaży, jak np. sklep we Wrocławiu. Wszystkie zostały wyposażone w nowoczesne lady mięsno-wędliniarskie oraz piece do wypieku pieczywa na miejscu. 

W wybranych placówkach pojawiły się tzw. lady ciepłe, z których serwowane są klientom gotowe potrawy obiadowe lub punkty mini bistro oferujące gorące napoje i hot-dogi. Sieć Lewiatan stawia na handel produktami świeżymi pochodzącymi od lokalnych producentów, dlatego asortyment ten został znacznie lepiej wyeksponowany na terenie modernizowanych sklepów. Przy wejściu do sklepu zlokalizowane zostały stoiska z warzywami i owocami.

 - Planujemy, że do końca roku remonty przeprowadzimy jeszcze w 140 placówkach. Dążymy do wypracowania jednolitego standardu wszystkich placówek zrzeszonych w naszej sieci, co dla klientów będzie gwarancją jakości jaką sklepy Lewiatan oferują w całej Polsce – mówi Marek Warejko, kierownik ds. rozwoju sieci Lewiatan.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Na koniec 2020 roku w sieci zrzeszone było ponad 3200 placówek handlowych zatrudniających 30 000 pracowników. W 2020 roku sieć po raz trzeci otrzymała tytuł Superbrands. W tym roku PSH Lewiatan znalazł się w gronie 300 najlepszych pracodawców wg. rankingu Poland’s Best Employers. Łączne obroty, które w 2020 roku przekroczyły 14,2 mld zł, stawiają sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.   

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!