Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

PSH Lewiatan rozwija współpracę z dostawcami usług kurierskich

PSL Lewiatan rozwija wprowadzoną w ubiegłym roku usługę „Moja Paczka” w Lewiatanie, której operatorem logistycznym jest DHL Parcel. Klienci Sieci mogą nadawać i odbierać przesyłki kurierskie w wybranych sklepach zlokalizowanych na terenie całej Polski. Wkrótce usługa zostanie poszerzona o oferty kolejnych operatorów kurierskich.

PSH Lewiatan rozwija współpracę z dostawcami usług kurierskich
PSL Lewiatan rozwija wprowadzoną w ubiegłym roku usługę „Moja Paczka”

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 19-02-2021, 17:32

- Po kilku miesiącach pilotażu podjęliśmy decyzję o kontynuacji i rozwoju projektu. Nasi klienci doceniają możliwość skorzystania z usług kurierskich podczas codziennych zakupów.
To rozwiązanie komfortowe i oszczędzające czas. Już nie muszą czekać na kuriera w domu, bo paczkę nadadzą lub odbiorą przy okazji zakupów w naszym sklepie. Ta usługa nie tylko doskonale wpisuje się w oczekiwania klientów, ale i realizuje strategię sieci Lewiatan, by być bliżej klientów i elastycznie reagować na ich potrzeby – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu PSH Lewiatan Holding S.A.

Partnerem technologicznym projektu jest firma Pointpack, integrator budujący rozwiązania IT, a także usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej.

- Jako partner technologiczny łączymy sieci handlowe z usługami kurierskimi. Usługa „Moja Paczka” to kolejny przykład wzajemnej kooperacji, na której zyskują przede wszystkim klienci sieci Lewiatan. Możliwość skorzystania z usług odbierania i nadawania przesyłek przy okazji robienia zakupów, blisko swojego domu i o dogodnej porze, to odpowiedź na potrzeby konsumentów i rozwoju rynku  – wyjaśnia Paulina Żmijowska, Kierownik ds. Marketingu&PR Pointpack.

Już blisko 200 sklepów PSH Lewiatan jest włączonych w sieć Punktów Obsługi Paczek DHL.

 - Strategia rozwoju naszej sieci partnerskiej przewiduje konsekwentne zwiększanie liczby tworzących ją placówek oraz nawiązywanie współpracy z kolejnymi partnerami biznesowymi. To kluczowe dla osiągnięcia naszego głównego celu, czyli tego, by każdy konsument w Polsce miał swój POP DHL w zasięgu maksymalnie kilku minut drogi od domu czy pracy. Z naszych badań wynika, że popularność takiej formy korzystania z usług kurierskich stale rośnie, a klienci oczekują dzisiaj od sieci handlowych nie tylko zróżnicowanej oferty produktowej, ale również wprowadzania nowych usług m.in. takich jak możliwość odbierania i nadawania paczek przy okazji codziennych zakupów. Współpraca z siecią sklepów Lewiatan przynosi wiele korzyści obydwu stronom, a co najważniejsze odpowiada na potrzeby społeczeństwa -  zaznacza Maciej Dudek, Menedżer sieci partnerskiej DHL Parcel.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących i najbardziej rozpoznawalnych marek franczyzowych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3 200 placówek handlowych. Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.   

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PSH Lewiatan RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    sklepy Lewiatan RSS ALERT    /    Maciej Dudek RSS ALERT    /    Paulina Żmijowska RSS ALERT    /    Marcin Poniatowski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.36.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!