Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

PSS Społem Centrum: wrocławski rynek bardzo nasycony

Spowolnienie gospodarcze spowodowało, że część sieci handlowych musiała zrewidować plany rozwoju. Wiele z nich poziom nasycenia handlem we Wrocławiu ocenia jako bardzo wysoki i nie planuje ekspansji na tym terenie.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 23-03-2010, 10:47

Potwierdza to Paweł Sobański, kierownik działu obrotu towarowego i marketingu PSS Społem Centrum Wrocław. - Od lat jest to rynek bardzo konkurencyjny. Poprzedni rok tylko to potwierdził, zwłaszcza, że był to czas, w którym branża FMCG odczuła skutki kryzysu.
- W 2009 roku ważnym handlowo dla Wrocławia wydarzeniem było otwarcie Renomy - nie dotknęło nas bezpośrednio, to jednak zwiększyło jeszcze nasycenie centrów handlowych w mieście - dodaje Sobański.

Konkurencja będzie jeszcze większa, ponieważ Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej rozpocznie wkrótce inwestycję w nową halę kupiecką. Hala stanie blisko centrum miasta. Będzie miała ponad 15 tys. mkw. powierzchni użytkowej.

Według analityków firmy Jones Lang LaSalle widocznym znakiem nasycenia powierzchni handlowej we Wrocławiu jest spadek stawek czynszu za mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.25.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!