Rafał Krauze, Territory Influence: już czas, by producenci i sklepy mocniej zainteresowały się tematem marek dla kobiet
- Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
- Data: 02-04-2020, 14:29

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Z cała pewnością konsumenci, niezależnie od płci, zmieniają swoje zwyczaje zakupowe w miarę nabywania doświadczenia. Jednak u mężczyzn i u kobiet odbywa się to w różny sposób. Myślę, że nadszedł moment, gdy marki powinny odnieść się do zmian ról społecznych, co wynika z dokonujących się przeobrażeń kulturowych, społecznych oraz religijnych. Polska kobieta ma do perfekcji opanowaną umiejętność radzenia sobie z zarządzaniem i przedsiębiorczością, co było warunkowane przez lata systemem społeczno-gospodarczym. Umęczona „Matka Polka” nie tylko nie jest przykrą reminiscencją przemijającego patriarchatu, ale świadectwem zaradności i zdolności radzenia sobie nawet w skrajnie trudnych warunkach – mówi Rafał Krauze.
- Co więcej, jak pokazują badania, kobiety zaczynają wręcz przejmować rolę głowy rodziny, zastępując mężczyznę w podejmowaniu decyzji, również w kontekście zarządzania budżetem domowym. Ok. 91 proc. kobiet podejmuje kluczowe decyzje dotyczące inwestycji w dom, a 60 proc. zmiany samochodu – choć należy zauważyć, że już samego wyboru w tej kategorii mężczyźni wypuścić z rąk nie chcą - dodaje.
komentarze (0)