Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Rafał Krauze, Territory Influence: już czas, by producenci i sklepy mocniej zainteresowały się tematem marek dla kobiet

W sektorze spożywczym marki dla kobiet to temat jeszcze niezbyt rozwinięty. Marki dla kobiet mają jednak potencjał i najwyższy czas, aby producenci mocniej zainteresowali się tym tematem. Ważnym argumentem za tym, aby producenci dostrzegli wreszcie potencjał marek dla kobiet są rosnące zarobki kobiet - ocenia Rafał Krauze, CEE Business Development Director Territory Influence.
  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-04-2020, 14:15
Rafał Krauze, Territory Influence: już czas, by producenci i sklepy mocniej zainteresowały się tematem marek dla kobiet
Rafał Krauze, CEE Business Development Director Territory Influence fot. PTWP

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Z cała pewnością konsumenci, niezależnie od płci, zmieniają swoje zwyczaje zakupowe w miarę nabywania doświadczenia. Jednak u mężczyzn i u kobiet odbywa się to w różny sposób. Myślę, że nadszedł moment, gdy marki powinny odnieść się do zmian ról społecznych, co wynika z dokonujących się przeobrażeń kulturowych, społecznych oraz religijnych. Polska kobieta ma do perfekcji opanowaną umiejętność radzenia sobie z zarządzaniem i przedsiębiorczością, co było warunkowane przez lata systemem społeczno-gospodarczym. Umęczona „Matka Polka” nie tylko nie jest przykrą reminiscencją przemijającego patriarchatu, ale świadectwem zaradności i zdolności radzenia sobie nawet w skrajnie trudnych warunkach – mówi Rafał Krauze.

- Co więcej, jak pokazują badania, kobiety zaczynają wręcz przejmować rolę głowy rodziny, zastępując mężczyznę w podejmowaniu decyzji, również w kontekście zarządzania budżetem domowym. Ok. 91 proc. kobiet podejmuje kluczowe decyzje dotyczące inwestycji w dom, a 60 proc. zmiany samochodu – choć należy zauważyć, że już samego wyboru w tej kategorii mężczyźni wypuścić z rąk nie chcą - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!