Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Rafał Krauze, Territory Influence: już czas, by producenci i sklepy mocniej zainteresowały się tematem marek dla kobiet

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-04-2020, 14:29
W sektorze spożywczym marki dla kobiet to temat jeszcze niezbyt rozwinięty. Marki dla kobiet mają jednak potencjał i najwyższy czas, aby producenci mocniej zainteresowali się tym tematem. Ważnym argumentem za tym, aby producenci dostrzegli wreszcie potencjał marek dla kobiet są rosnące zarobki kobiet - ocenia Rafał Krauze, CEE Business Development Director Territory Influence.
Rafał Krauze, Territory Influence: już czas, by producenci i sklepy mocniej zainteresowały się tematem marek dla kobiet
Rafał Krauze, CEE Business Development Director Territory Influence fot. PTWP

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Z cała pewnością konsumenci, niezależnie od płci, zmieniają swoje zwyczaje zakupowe w miarę nabywania doświadczenia. Jednak u mężczyzn i u kobiet odbywa się to w różny sposób. Myślę, że nadszedł moment, gdy marki powinny odnieść się do zmian ról społecznych, co wynika z dokonujących się przeobrażeń kulturowych, społecznych oraz religijnych. Polska kobieta ma do perfekcji opanowaną umiejętność radzenia sobie z zarządzaniem i przedsiębiorczością, co było warunkowane przez lata systemem społeczno-gospodarczym. Umęczona „Matka Polka” nie tylko nie jest przykrą reminiscencją przemijającego patriarchatu, ale świadectwem zaradności i zdolności radzenia sobie nawet w skrajnie trudnych warunkach – mówi Rafał Krauze.

- Co więcej, jak pokazują badania, kobiety zaczynają wręcz przejmować rolę głowy rodziny, zastępując mężczyznę w podejmowaniu decyzji, również w kontekście zarządzania budżetem domowym. Ok. 91 proc. kobiet podejmuje kluczowe decyzje dotyczące inwestycji w dom, a 60 proc. zmiany samochodu – choć należy zauważyć, że już samego wyboru w tej kategorii mężczyźni wypuścić z rąk nie chcą - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!