Raport: Połowa Polaków chętniej wybiera krajową żywność
- Autor: dlahandlu.pl
- Data: 25-04-2016, 13:59

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Aż sześciu na dziesięciu Polaków twierdzi, że wystarczającą zachętę do zakupu danego produktu stanowi dla nich to, że pochodzi on właśnie z Polski. Większość z nas podczas zakupów chce wspierać rodzime marki, wydając pieniądze na właśnie ich wyroby.
Tak jest m.in. z polskimi artykułami spożywczymi. Gdy jest to podkreślone na opakowaniu, sięga po nie chętniej dokładnie połowa Polaków. Dlatego producent wody mineralnej koncern Danone, promujr markę „Żywiec Zdrój”, a niegdyś obco brzmiąca „Bonaqua” (koncern Coca-Cola) stała się „Kroplą Beskidu”.
komentarze (1)
tylko warto by sprecyzować, co to jest ta POLSKA ŻYWNOŚĆ...czy wystarczy nazwa po polsku? ludzie tak na prawdę nie wiedzą, od kogo kupują i kto stoi za daną marką. Przykre to ale w większości płacimy zachodnim korporacjom, również za nieświadomośc
Odpowiedz