Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Real wprowadzi do sklepów produkty premium i bio pod marką własną

- Rozpoczęliśmy pracę nad projektem i chcemy, aby tego typu produkty pojawiły się w naszej sieci pod koniec tego roku. Należy jednak zaznaczyć, że to trudna kategoria. Wydaje się, że na produkty bio jest popyt, ale dane z rynku i dane sprzedażowe tego nie wykazują. To raczej sposób na wyróżnienie się - mówi Jarosława Moc, dyrektor Pionu Marki Własnej, Operacyjnego Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Cenami.

Real wprowadzi do sklepów produkty premium i bio pod marką własną
Jarosława Moc, dyrektor Pionu Marki Własnej, Operacyjnego Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Cenami; fot. ŻelaznaStudio

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 14-05-2012, 15:21

Jak zaznacza Jarosław Moc rynek produktów bio w Polsce jest mały, a wprowadzenie własnego produktu oznacza umowę z dostawcą na zamówienie odpowiednich wolumenów danego produktu, aby zwrócił się koszt takiej inwestycji - stworzenie, wyprodukowanie, zaprojektowanie i wytworzenie potężnej ilości opakowań. - Tam gdzie są bardzo małe wolumeny, tam niezwykle trudno jest zrobić własny projekt typu private label - dodaje.

Real oferuje w swoich sklepach produkty bio, pod markami konkretnych producentów. - Chcemy mieć całe portfolio produktów bio pod marką własną i nad tym pracujemy. Jednak nie możemy wprowadzić produktów w tej kategorii tylko po to, aby mieć je na półce, aby później wyrzucić je do kosza. Każdy projekt musi spinać się ekonomicznie. Jeżeli chcemy wprowadzić produkt musimy mieć pewność, że się sprzeda, że opłaci nam się poniesienie potężnych kosztów opakowań, że warto inwestować w ten produkt pracę naszych ludzi - tłumaczy dyrektor Pionu Marki Własnej, Operacyjnego Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Cenami.

Real wprowadzi także na półki swoich sklepów w Polsce produkty premium. - Nasza sieć ma w swoim portfolio produkty z najwyższej półki pod marką Real Selection i tym roku zapewne pojawią się pierwsze produkty tego typu również w Polsce. Moim zdaniem jednak rynek nie jest jeszcze na nie w pełni jeszcze gotowy i musimy wybierać produkty, które wprowadzimy bardzo ostrożnie, aby rynek je zaakceptował - wyjaśnia Jarosław Moc.

W sumie do sklepów Real w 2012 r. może trafić ok. 250 nowych produktów pod marką własną.

Sieć Real ma obecnie w Polsce 54 hipermarkety.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jarosław Moc RSS ALERT    /    Real RSS ALERT    /    produkty ekologiczne RSS ALERT    /    marka własna RSS ALERT

KOMENTARZE (2)



FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W zwiazku z ciszą wyborczą możliwość dodawania komentarzy została tymczasowo zablokowana.

  • aga 2012-05-15 09:48:10
    Jak do tej pory sieci wprowadzają marki premium, a selekcja dostawców i tak opiera się głównie na cenie. Najśmieszniej wyglądają produkty w marce tip i real i pochodzą od tego samego dostawcy. Jestem za marką premium ale niech selekcjonują produkty pod względem jakości. życzę powodzenia
  • Obserwator 2012-05-15 12:29:06
    Witam Panie Jarosławie, chyba pan nie wierzy w to co mówi? Cyfry z analizy sprzedaży marki własnej pokazują wyraźnie że pan blefuje. Jaki tego cel jest...? Albo broni pan sztucznie swojego stanowiska albo jest pan kompletnie nie kompetentny. Myślę że gdyby pan zarządzał swoim kapitałem wypowiedź pana byłaby diametralnie inna. Niech pan publicznie wykaże w jakich ilościach sprzedają się produkty pod marką własną! Nie róbcie z ludzi baranów, bo czym dla przykładu wg pana będzie się różniło mleko o zawartości tł. 2% w wersji TIP,w wersji Real quality i w wersji Real Selection. I jeszcze jedno pytanie do pana: Kto robi tą selekcję -Klient czy pan i pana załoga oraz jakimi kryteriami się kierują. pozdrawiam po

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!