Blisko 90 proc. osób stwierdziło, że czuło się dobrze i było zadowolone z wizyty w centrum handlowym, w których obecne były tzw. media in-store — czytamy w raporcie z badania przeprowadzonego przez IMS i Millward Brown, które dotyczyło efektywności reklamy w mediach in-store i jej pozytywnego wpływu na klientów. Prym wśród sklepowych kanałów reklamowych wiodą przekaz audio — „Instore radio” oraz wideo — „Mall TV” lub „Digital Signage”.

83 proc. respondentów wskazało również muzykę jako aspekt, który pozytywnie wpływa na atmosferę w miejscu sprzedaży. 

Jak pokazują badania, co czwarta badana osoba przyznaje, że kupuje pod wpływem wymienionych komunikatów, a co druga zauważa reklamy emitowane za pośrednictwem nośników IMS — 15 proc. klientów po zetknięciu się z przekazem reklamowym odwiedziło wybrany sklep, a co dziesiąty wydał pieniądze w reklamowym punkcie sprzedaży.

Czytaj więcej w Pulsie Biznesu.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl