Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Rekomendacje i opinie znajomych są istotne dla 72 proc. konsumentów

Dla konsumentów i ich decyzji zakupowych kluczowe jest doświadczenie z marką – czyli to, co dzieje się podczas korzystania z produktu po zakupie – wynika z badania przeprowadzonego przez IQS. Znajomi w większym stopniu niż celebryci mogą zachęcić do zakupu – podaje proto.pl.

Rekomendacje i opinie znajomych są istotne dla 72 proc. konsumentów
Rekomendacje i opinie znajomych są istotne dla 72 proc. konsumentów. Fot. shutterstock

Dla 90 proc. badanych wpływ na decyzje zakupowe ma doświadczenie z produktem danej marki. 48 proc. ankietowanych deklaruje z kolei, że na ich chęć zakupu nie wpływa obecność znanej osoby w reklamie.

Taka postawa jest częstsza u osób młodszych (do 34 lat) i lepiej wykształconych. 39 proc. stanowią osoby, dla których pojawienie się w reklamie celebrytów jest w stanie pozytywnie wpłynąć na poziom zaufania do marki i sprawić, że chętniej po nią sięgną. Częściej twierdzą tak osoby w wieku powyżej 35 lat.

Duże znaczenie w podejmowaniu decyzji zakupowych mają rekomendacje i opinie znajomych, wynikające z ich doświadczeń – są istotne dla 72 proc. badanych. 

Czytaj więcej na proto.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

badanie opinii publicznej RSS ALERT    /    decyzje zakupowe RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.146.10
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!