Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Rekordowy wzrost obrotów w sklepach sieci Polomarket

Jak dowiedział się serwis portalspozywczy.pl sieć handlowa z Kujaw zanotowała w 2009 r. potężny bo ponad 18-proc. wzrost obrotów w stosunku do roku 2008. Oznacza to wzrost wartości sprzedaży do ok. 2,60 mld zł, gdy rok wcześniej wyniosła ona 2,2 mld zł.

Rekordowy wzrost obrotów w sklepach sieci Polomarket

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 25-03-2010, 12:55

Wzrost sprzedaży na stałej bazie sklepów działających w 2008 r. wyniósł 14,5 proc.

W marcu 2009 roku zmienił się zarząd sieci Polomarket, prezesem został Marek Wojnowski, który wcześniej kierował sieciami dyskontowymi Plus oraz Lidl.  Zadaniem nowego kierownictwa było dostosowanie działalności sieci do trudnych warunków gospodarczych, co - jak widać po wynikach sieci - udało się z sukcesem.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Sieć obecnie zarządza w Polsce prawie 290 supermarketami Polomarket w 14 województwach. Według danych operatora sklepy sieci odwiedza ponad 11 mln klientów miesięcznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marek Wojnowski RSS ALERT    /    Polomarket RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • wzbużona pracownica sklepu nr.... 2010-07-05 11:01:14
    obrotami to sie prezes chwali bo w jego kieszeń wpadnie spory pieniądz ale żeby z pracownikami,którzy w rzeczywistości na wyższą rangę ciężko pracują to już o nich nie pomyślą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a co tam niech robią,,traktujecie nas jak pracownoków bez żadnych praw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wstyd mi za firmę w której pracuje czyli za was,,żebym nie miała dzieci na utrzymaniu już dawno bym odeszła!!!!!!!!!!
  • Konkurent 2010-07-05 13:21:43
    Pracodawcy są wzburzeni a pracownicy - wzbużeni. A poza tym - ma babka trochę racji
  • Dan 2010-07-05 15:33:08
    A na reklamie tak to wszystko sielankowo wygląda....
  • co tam 2010-07-19 21:14:34
    zgadzam się .....tyramy za grosze tzw rentę wstyd polo wstyd ale co tam obleci jak po kaczce ważne że wam się wiedzie reszta to pusta kartka nie
  • WÓŁ ROBOCZY 2010-07-31 11:42:21
    tym co się dzieje w polo marketach powinna się już zainteresować telewizja bo już gorzej nie będzie Tyramy jak głupie ,na dodatkowe pieniądze nie mamy co liczyć bo audytu nie daje się przejść Nic dziwnego bo ilość pracowników coraz mniejsza a wymagania coraz większe Nie ważne że padasz na ryj ważne żeby szefowie nabijali sobie kabzę Klienci jeżdżą sobie po nas jak po szmacie a my im jeszcze musimy mówić w czym mogę pomóc, miłego dnia życzę Ale to dobrze róbcie tak dalej ,a polo będzie wyglądało każde jedno jak to w Buku trzech sprzedawców w sklepie zero towaru na półkach i zero klientów w sklepie Klimatyzacji też nie ma bo za duże koszty niech sobie klienci piją czekolady i batoniki przez słomkę to pewnie im to wyjdzie na zdrowie A za zepsute towary z powodu upałów też zapłacą sprzedawczynie bo przecież spłacanie manka to ich ulubiona rozrywka ALE NAJWAŻNIEJSZE ŻE ZANOTOWANO WZROST SPRZEDAŻY TYLKO CZYIM KOSZTEM???????

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.240.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!