• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Resource Partners: Współpraca producentów z sieciami to dla nich test na jakość

Fundusz Resource Partners wydał do tej pory na firmy z sektora dóbr konsumpcyjnych połowę z 300 mln euro środków przeznaczonych na inwestycje. Fundusz cały czas obserwuje i analizuje pod kątem przejęć wszystkie sektory tej branży. Coraz większą uwagę zwraca na to, jak firmy radzą sobie z dostawami do sieci handlowych - mówi partner funduszu Aleksander Kacprzyk w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 10-10-2012, 16:44
Resource Partners: Współpraca producentów z sieciami to dla nich test na jakość
Aleksander Kacprzyk, partner funduszu Resource Partners

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Coraz uważniej patrzymy, jak firmy radzą sobie z dostawami do dużych klientów z nowoczesnych kanałów sprzedaży. Są tam wysoko postawione poprzeczki co do stałej jakości oraz efektywnej produkcji i dystrybucji. Jest to swoisty test dla firm, czy są w stanie pozyskiwać i utrzymywać dużych wymagających klientów - mówi Aleksander Kacprzyk.

Jak informuje partner funduszu, Resource Partners zainwestował już około połowy z 300 mln euro, które ma do wydania.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!