Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

REVCAP chce wybudować w Polsce 40 centrów handlowych Family Point

Pierwszy w Polsce obiekt otworzył 25 marca Family Point. Na powierzchni 9 tys. m kw. powstało w Wrocławiu centrum handlowe, należące do słabo jeszcze w Polsce rozpowszechnionego typu fachowego marketu.

REVCAP chce wybudować w Polsce 40 centrów handlowych Family Point

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 25-03-2010, 23:24

Nowy obiekt oferuje konsumentom możliwość zakupów i wypoczynku ogółem w 17 sklepach. Konsumenci znajdą w Family Point wyważoną mieszankę branż. Nowy Family Point został utworzony bezpośrednio obok marketu budowlanego Praktiker (20.000 m kw.). W chwili otwarcia wynajęte i oddane w użytkowanie jest już 95 proc. powierzchni centrum.

Utworzenie pierwszego Family Point było realizowane w joint venture z REVCAP (Real Estate Venture Capital Management LLP), inwestorem instytucjonalnym z siedzibą w Londynie.

REVCAP planuje wraz ze swoim partnerem joint venture Tradeland, z siedzibami w Wiedniu i Warszawie, założenie od 30 do 40 fachowych marketów Family Point w ciągu najbliższych pięciu lat. Obecnie w fazie planowania jest 7 dalszych lokalizacji, każdorazowo o powierzchni 5.000 -15.000 m². Tradeland i REVCAP planują zainwestowanie ok. 140 milionów euro w fachowe centra handlowe Family Point.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.88.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!