Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Rewolucja! Nowa sieć "Joke" otworzy 25 tys. sklepów w całym kraju

Sieć "Joke" jest oczywiście - jak sama nazwa wskazuje - żartem z okazji prima aprilis! Dla przypomnienia treść psikusa zamieszczona jest poniżej... Dziękujemy naszym czytelnikom za zabawę! Za rok szykujemy równie dobrą rozrywkę, a przez resztę dni w roku serwujemy tylko ciekawe i merytoryczne informacje dotyczące rynku spożywczego i handlowego!

Rewolucja! Nowa sieć
fot. Fotolia
  • Źródło www.portalspozywczy.pl

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 01-04-2016, 09:46

Szykuje się rewolucja w handlu? Jak ustalił portalspozywczy.pl, trwają końcowe prace nad wdrożeniem nowego, tajemniczego projektu handlowego. W Polsce pojawi się nowa sieć sklepów spożywczych! Chce odebrać klientów konkurencji nie tylko cenami, ale też m.in. nowymi, zaskakującymi produktami i funkcjonalnościami.

Do końca kwietnia w całej Polsce ma się pojawić łącznie 10 tys. placówek sklepów spożywczych pod szyldem „Joke”. Kto za tym stoi? Jak dowiedział się portalspozywczy.pl, to tajemnicza spółka z polskim kapitałem.

Według zarządu spółki odpowiedzialnej za wdrożenie projektu, sieć docelowo chce mieć 25 tys. sklepów na terenie całej Polski. – Na polskim rynku brakuje sieci takiej jak nasza, dlatego planujemy dynamiczny rozwój. Chcemy być dosłownie być na każdym rogu - zapewnia prezes spółki, który pragnie zachować anonimowość.

I potwierdza, że ceny w sklepach sieci "Joke" będą średnio o ok. 50 proc. niższe niż w działających już na rynku sklepach.

Co ciekawe, Joke stawia także na e-handel i tu również planuje rewolucję! Mianowicie zatrudniono specjalnie wyszkolone psy rasy labrador, które będą w innowacyjnych torbach roznosić zakupy do odbiorców. Ma to znacznie wpłynąć na ochronę środowiska, ponieważ do minimum ograniczony zostanie ruch samochodami dostawczymi, które emitują spaliny. 

Zrewolucjonizowana zostanie również obsługa klientów, do której zostaną użyte drony. Część z nich z wbudowaną kamerą odpowiadać będzie za monitoring sali sprzedaży, dzięki czemu, jak podaje sieć, kradzież produktów ma się zmniejszyć o blisko 40 proc.

W sklepach dostępnych ma być ok. 15 tys. produktów, w tym  m.in. nowa marka zdrowotnych bezkalorycznych słodyczy, które pomagają także zgubić zbędne kalorie. Prezes sieci nie chce zdradzić producenta ani marki słodyczy, ale zapewnia że to jedna z wiodących firm na rynku. - Segment słodyczy nie od dziś próbuje wpisać się w trend zdrowego odżywiania, ale pierwszy raz na rynku w Polsce, a może i na świecie, pojawią się słodycze odchudzające. Uważamy, że będzie to jeden z hitów naszej sieci i m.in. takimi innowacjami chcemy przyciągać klientów - mówi.

więcej informacji:

Prima Aprilis RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Joker 2016-04-01 11:58:32
    Troszkę przerysowany ten dowcip, nawet się nie chce czytać drugiej strony. Mimo wszystko doceniam starania :D
  • misia 2016-04-01 18:23:23
    hahahaha

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.170.78.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!