Rewolucja w Tesco. Program Star Lines pomaga sklepom w Polsce
- Autor: dlahandlu.pl
- Data: 14-05-2019, 11:38

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Centrala Tesco opublikowała pełny raport za rok finansowy 2018/19. Czytamy w nim m.in., że sieć wprowadziła w naszym regionie, w tym w Polsce, program "Star Lines". Koncepcja daje więcej miejsca na sklepowych półkach najpopularniejszym produktom oferowanym po "dobrej cenie". Sieć wybrała 600 kluczowych produktów, które mają przyciągnąć klientów.
- W Europie Środkowej koncentrujemy się na budowaniu bardziej zrównoważonego biznesu. W Polsce w ciągu roku zamknęliśmy 62 nierentowne sklepy. Obniżamy koszty prowadzenia działalności koncentrując się na rentownej sprzedaży. Dla naszych klientów z Europy Środkowej przygotowaliśmy obniżki ponad 600 produktów w ramach akcji „Star Lines”. Te produkty dostały więcej miejsca na naszych półkach - czytamy w pełnym sprawozdaniu firmy.
komentarze (0)