Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Rewolucja w Tesco. Program Star Lines pomaga sklepom w Polsce

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 14-05-2019, 11:38
Sieć Tesco przygotowała dla Europy Centralnej program Star Lines, którym obniża cenę 600 najpopularniejszych produktów. Atrakcyjny towar dostał również więcej miejsca na sklepowych półkach.
Rewolucja w Tesco. Program Star Lines pomaga sklepom w Polsce
fot. Shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Centrala Tesco opublikowała pełny raport za rok finansowy 2018/19. Czytamy w nim m.in., że sieć wprowadziła w naszym regionie, w tym w Polsce, program "Star Lines". Koncepcja daje więcej miejsca na sklepowych półkach najpopularniejszym produktom oferowanym po "dobrej cenie". Sieć wybrała 600 kluczowych produktów, które mają przyciągnąć klientów.

- W Europie Środkowej koncentrujemy się na budowaniu bardziej zrównoważonego biznesu. W Polsce w ciągu roku zamknęliśmy 62 nierentowne sklepy. Obniżamy koszty prowadzenia działalności koncentrując się na rentownej sprzedaży. Dla naszych klientów z Europy Środkowej przygotowaliśmy obniżki ponad 600 produktów w ramach akcji „Star Lines”. Te produkty dostały więcej miejsca na naszych półkach - czytamy w pełnym sprawozdaniu firmy.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!