Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Rob Philipson, Spar: Zachowania konsumenckie Polaków ulegną przez pandemię trwałej zmianie

Jak sieci handlowe reagują na wzrost zakażeń w Polsce i związane z tym nowe regulacje, takie jak godziny dla seniora oraz zmniejszony limit klientów w sklepach? Czy widzą kolejne zmiany w zachowaniach konsumentów? Rob Philipson, członek zarządu the SPAR Group mówi serwisowi portalspozywczy.pl, że zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów sklepów SPAR jest dla sieci absolutnym priorytetem, dlatego sklepy podejmują działania, które mają pomóc w spowolnieniu tempa rozprzestrzeniania się wirusa poprzez wyeliminowanie prawdopodobieństwa zakażenia się koronawirusem w trakcie zakupów.

Rob Philipson, Spar: Zachowania konsumenckie Polaków ulegną przez pandemię trwałej zmianie
Rob Philipson, Członek Zarządu Spar Group, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 19-10-2020, 12:30

- SPAR wciąż wspiera swoich Partnerów w aktualizowaniu planów awaryjnych, dzieli się aktualną wiedzą na temat efektywnych działań prewencyjnych i udostępnia materiały źródłowe. Sieć nie poprzestaje na tym, co udało się dotychczas wdrożyć w sklepach – zarząd Wasz Sklep SPAR powołał zespół kryzysowy, który wspiera Partnerów SPAR i cały czas pracuje nad nowymi rozwiązaniami oraz działaniami prewencyjnymi w związku z pandemią koronawirusa - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Rob Philipson, członek zarządu the SPAR Group.

- Jednoznacznie trzeba stwierdzić, że funkcjonowanie handlu tradycyjnego jest podczas pandemii utrudnione ze względu na szerokie obostrzenia rządowe. Tradycyjny handel w sklepach spożywczych zmienił się, ale na pewno nie zniknął – wciąż można zauważyć zainteresowanie zakupami w stacjonarnych sklepach. Jesteśmy świetnie przygotowani do obsługi klientów w czasie pandemii – rozwiązania zaproponowane i wdrożone w Polsce zostały ocenione przez SPAR International jako najlepsze światowe praktyki w Grupie SPAR, z czego jesteśmy bardzo dumni i cały czas staramy się sprostać wyzwaniom, które są przed nami stawiane - dodaje.

- Pandemia gwałtownie przyspieszyła rozwój e-commerce w Polsce – nasza organizacja zainwestowała w początkowych fazach pandemii w infrastrukturę handlu internetowego i cały czas ją rozwija. Klienci, którzy nie chcą robić zakupów w sklepach stacjonarnych sieci SPAR, mogą złożyć zamówienie na stronie e-spar.com.pl. Oferta sklepu internetowego jest dokładnie taka sama jak w placówkach stacjonarnych, a produkty mają te same atrakcyjne ceny - tłumaczy.

- Dodatkowo w kanale e-commerce – oprócz dostawy zamówienia pod wskazany adres – wprowadziliśmy usługę SPAR Drive w 31 placówkach w Polsce. Klienci tych sklepów mogą zamówić zakupy on-line, a następnie w wybranym przedziale godzinowym odebrać je w danym sklepie, parkując na dedykowanym usłudze miejscu parkingowym. Pracownik sklepu pakuje zamówienie wprost do bagażnika samochodu klienta - opowiada.

- Sieć SPAR oferuje również usługę dostawę produktów przez aplikację Wolt – jedną z wiodących platform do zamawiania jedzenia on-line i jego dostarczania. Obecnie zamówienia realizowane są tylko na terenie Warszawy. Wraz ze wzrostem zainteresowania dowozem zakupów ze sklepów SPAR poprzez Wolt, sieć zamierza wdrażać kolejne etapy projektu. Dzięki temu zamówienia będą dostarczane nawet w 35 minut od złożenia - mówi Rob Philipson.

więcej informacji:

SPAR RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    Rob Philipson RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Tadeusz 2020-10-20 11:17:33
    Ale Pan Rob odleciał!Chyba nie widzi wartości sprzedaży W sklepach Spar albo myli złotówki z euro!Najlepsze Światowe praktyki a w sklepach pusto

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.31.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!