Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Rok 2011 będzie rokiem zakupów grupowych?

Zakupy grupowe stają się w Polsce coraz bardziej popularne. Ich zasięg to około 18 proc. rynku, jednak ponad połowa internautów jeszcze nigdy nie skorzystała z oferty na żadnym serwisie zakupów grupowych - pisze Polska.
  • Autor: Polska
  • Data: 11-09-2011, 17:41
Rok 2011 będzie rokiem zakupów grupowych?

Jak czytamy w dzienniku Polska, zakupy grupowe to nadal najszybciej rozwijający się segment krajowego rynku e-commerce. Pierwsze serwisy pojawiły się w Polsce w kwietniu 2010 roku. W niespełna rok zyskały miliony fanów. Jak wynika z analiz Polskiego Badania Internetu, w 2010 roku użytkownikami serwisów zakupów grupowych było 3,2 mln polskich internautów.

Polska jest piątym co do wielkości rynkiem e-commerce w Unii Europejskiej. Oszacowano, że w 2010 roku wartość handlu internetowego w naszym kraju osiągnęła 3,3 mld euro. Według prognoz wysoki potencjał handlu internetowego w Polsce oraz wzrost liczby osób korzystających z internetu może podwoić wartość rynku e-commerce do 2015 r.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W raporcie PBI "Zakupy grupowe w Polsce: serwisy, oferta, popularność wśród internautów" czytamy, że zasięg zakupów grupowych sięga już blisko 18 proc. Segment ten to dynamicznie rozwijający się obszar rynku, dlatego przewiduje się, że w niedługiej perspektywie tego typu portale mogą zyskać kolejne miliony zainteresowanych.

Pomimo obecności na rynku zakupów grupowych tak wielu dużych serwisów wciąż powstają nowe witryny oferujące kupony rabatowe przekraczające często 50 proc. wartości towarów i usług. Co ważne, w dalszym ciągu znaczna część rynku jest jeszcze niezagospodarowana - ponad połowa badanych (58 proc.) nigdy nie skorzystała z oferty na żadnym serwisie zakupów grupowych.

Na przestrzeni niespełna 1,5 roku portale grupowej sprzedaży zyskały rzeszę zwolenników. Mówi się, że rok 2011 to będzie rok zakupów grupowych - czytamy w Polsce.

Przeczytaj także:

Ponad połowa Polaków regularnie używa internetu

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Mrożonka 2011-09-12 16:51:17

    Ciekawe czy takie ciekawe pomysły jak darmowe połączenie serwisu aukcyjnego z ideą zakupów grupowych - Mergeto.pl też się sprawdzą?

    Odpowiedz
  • mina 2011-09-13 00:01:35

    To jest fascynujacy rynek, w 1,5 roku taki rozwoj, a jeszcze tyle obszarow do zagospodarowania. ciekawe, w ktorym kierunku to pojdzie, bo to ze to perspektywiczny rynek to pewne. zakupy grupowe to dobre rozwiazanie dla wszystkich - portali, co oczywiste, firm - jako promocja, dla klientow - obledne znizki.

    Odpowiedz
  • tantal 2011-09-15 13:49:10

    Nie sądze, ponieważ nikt o nich nie wie. Nie mówię że powinni być tak jak Groupon - idę ulicą groupon, otwieram lodówke groupon (swoją drogą właśnie dlatego ta firma upada bo wszędzie mają reklamy, a nawet nie mają zabójczych ofert). Jak nikt o nich nie wie to nikt nie będzie korzystał. Gruper na przykład goni groupon i według mnie to kwestia czasu aż będzie pierwszy

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!