• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Romana Drzewiecka, Intermarché na Food Show: Klienci szukają żywności ekologicznej (wideo)

Stawiamy na produkty ekologiczne, bo wierzymy, że ten trend będzie się rozwijał, zresztą widać to po danych sprzedażowych – mówiła Romana Drzewiecka, Team Leader Category, Management, Intermarché podczas podczas Food Show 2017, które odbyło się 16-18 marca 2017 roku w Katowicach.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-03-2017, 13:02
Romana Drzewiecka, Intermarché na Food Show: Klienci szukają żywności ekologicznej (wideo)
Romana Drzewiecka, Team Leader Category, Management, Intermarché. Fot. PTWP

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak w Intermarche wygląda struktura klientów, którzy są zainteresowani żywnością prozdrowotną?

Obserwujemy kilka rodzajów klientów – z jednej strony są to klienci, którzy są diecie i nie mogą spożywać pewnych składników. Są to klienci, którzy interesują się żywnością bezglutenową bądź bez laktozy. Kolejną grupą jest grupa konsumentów wegetariańskich, czyli takich, którzy przeszli na dietę wegetariańską i przestali spożywać mięso. I dalej mamy takiego klienta, którego można zakwalifikować z jednej strony do osób, które chcą się po prostu lepiej odżywiać. Z jednej strony są to klienci bardziej świadomi, znają certyfikaty i to oni kupują produkty ekologiczne, bez względu na to, gdzie będą ustawione – czy obok nich stanie produkt niecertyfikowany czy znanych marek – oni wiedzą „z czym to się je” i tym produktem są zainteresowani, bo on ma znak żywności ekologicznej. A druga grupa, która też chce sobie to samopoczucie poprawić, to jest grupa klientów, która po prostu patrzy na to, jaki to jest rodzaj produktu i gdzie on stoi. Ma duże zaufanie do półki. Czyli są to klienci, którzy np. czytają dużo w internecie, usłyszeli, że jest moda na olej kokosowy, że warto do płatków śniadaniowych dosypać nasiona chia i tych produktów poszukują. Oni nie znają certyfikatów i bardziej są skłonni do patrzenia na cenę, niż skąd ten produkt pochodzi, z jakiego rolnictwa.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!