Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Rośnie kategoria sprzedaży okazjonalnej, nawet 82 proc. kupujących online kupuje i sprzedaje towary używane

  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 03-12-2020, 14:49
W ciągu roku Allegro Lokalnie znalazło się w TOP 10 platform e-commerce w Polsce według wrześniowego badania Gemius/PBI. W ostatnich miesiącach sprzedaż prowadzona przez osoby prywatne została zdominowana przez kategorie lifestyle'owe, takie jak gry, muzyka, filmy, urządzenia elektroniczne i hobby np. fotografia. Duży udział miała również sprzedaż używanego wyposażenia dla domu i biura.
Rośnie kategoria sprzedaży okazjonalnej, nawet 82 proc. kupujących online kupuje i sprzedaje towary używane
W ciągu roku Allegro Lokalnie znalazło się w TOP 10 platform e-commerce w Polsce fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Allegro Lokalnie to platforma stworzona z myślą o tych, którzy okazjonalnie sprzedają towary. Sprzedaż za jej pośrednictwem znacząco rosła w ostatnich miesiącach. Przeciętny kupujący na Allegro Lokalnie nie różni się znacząco demograficznie od typowego kupującego online (jest tylko trochę młodszy). Jednak wybrane kategorie mają użytkowników o określonych (ale przewidywalnych) przyzwyczajeniach.

- Nasi klienci doceniają kompleksowość oferty i bezpieczeństwo transakcji dokonywanych na Allegro Lokalnie. Ufają „dużemu” Allegro i teraz widzą, że ten sam poziom doskonałości obsługi klienta i innowacji zostały przeniesione na platformę łączącą lokalnych sprzedawców i kupujących. Szybkie oraz łatwe wyszukiwanie, brak opłat za publikowanie ofert, wygodne płatności online i bezpieczne transakcje do 10 000 zł - to tylko kilka zalet Allegro Lokalnie. Aby zakupy były jeszcze lepsze i bezpieczniejsze, nieustannie doskonalimy platformę. Niedawno wprowadziliśmy oznaczenia weryfikujące sprzedawców, które dostarczają kupującym dodatkowych informacji przed sfinalizowaniem zakupu. Co więcej, od 4 grudnia udostępnimy również możliwość wysyłania paczek za pośrednictwem paczkomatów InPost na lepszych warunkach, wynikających z naszej stałej współpracy z operatorem logistycznym. Dzięki tej zmianie wysyłka będzie tańsza (8,99 zł) i łatwiejsza (możliwość wygenerowania etykiety bezpośrednio ze strony Allegro) - mówi Karol Czupryński, dyrektor segmentu C2C w Allegro.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!