Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Rośnie popularność usług kurierskich w Kauflandzie

Rośnie liczba osób, które korzystają z usług kurierskich przy okazji codziennych zakupów. Usługa, którą w kwietniu Kaufland uruchomił w wybranych marketach sieci wspólnie z firmą Pointpack.pl, pozwala nadawać i odbierać przesyłki DHL Parcel również w godzinach popołudniowych i wieczornych. Skorzystano z niej już ponad dwa tysiące razy.

Rośnie popularność usług kurierskich w Kauflandzie
fot. materiały prasowe

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 06-06-2019, 12:12

Z nowej usługi mogą korzystać klienci sieci Kaufland w 30 lokalizacjach m.in. we Wrocławiu, Łodzi, Tarnowie, Rudzie Śląskiej czy Zamościu. Przesyłki DHL Parcel można odbierać i nadawać w Punktach Informacyjnych w godzinach pracy marketów. Dzięki temu klienci sieci przy okazji codziennych zakupów mogą także nadać lub odebrać paczkę. Od momentu uruchomienia usługi na początku kwietnia 2019 r. do 2 czerwca włącznie, skorzystano z niej 2225 razy.

Wprowadzając możliwość korzystania z usług kurierskich w naszych sklepach, chcieliśmy przede wszystkim pomóc naszym klientom oszczędzić czas i ułatwić im planowanie dnia. Dostępność usługi w godzinach pracy marketów zapewnia wygodne nadanie i odbiór przesyłki zarówno wcześnie rano, jak i wieczorem. W dni powszednie część z naszych sklepów jest czynnych już od godz. 7:00 i nawet do godz. 22:00, co pozwala klientom na większą swobodę przy realizacji tego typu przesyłek - mówi Justyna Przybylska, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej sieci Kaufland.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Usługa ta cieszy się coraz większą popularnością. Z danych sieci wynika, że w sklepach objętych usługą obsługiwanych jest już ponad 300 przesyłek tygodniowo.

Możliwość nadawania i odbierania paczek DHL Parcel to kolejne rozwiązanie wprowadzone przez sieć Kaufland z myślą o wygodzie klientów. W sklepach Kaufland klienci mogą bezpłatnie korzystać z Wi-Fi. Poruszanie się po nowych obiektach ułatwia intuicyjny system prowadzenia klienta oparty na identyfikacji kolorystycznej i graficznej spójny z oznaczeniami stosowanymi w gazetkach reklamowych sieci. Po raz pierwszy w markecie we Wrocławiu pojawił się też koncept szybkich codziennych zakupów zlokalizowany tuż przy wejściu oraz kawomat Kaufland z preferencyjnymi cenami kawy K-to Go, przygotowanej z mielonych ziaren na miejscu. Dodatkowo w strefach gastronomicznych można kupić kawę, kanapki, świeże soki, wypieki, a także skorzystać z oferty dań na wynos, czy zjeść szybki posiłek na miejscu. Pierwszy taki punkt powstał już w 2017 r. w markecie Kaufland w Bielsku-Białej, a klienci mogli skorzystać m.in. z 40 miejsc siedzących i darmowego Wi-Fi.

Rozszerzony zakres usług to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy chcą od sieci takiej jak Kaufland czegoś więcej niż standardowa oferta sprzedażowa. Liczy się kompleksowość, czyli możliwość zrobienia zakupów, ale i skorzystania z różnorodnych usług i rozwiązań w jednym miejscu – dodaje Justyna Przybylska.

Za działania wdrożeniowe dotyczące usługi kurierskiej DHL Parcel na terenie wybranych marketów Kaufland odpowiedzialna była spółka Pointpack.pl. Sieć Kaufland planuje w przyszłości rozszerzyć współpracę również z innymi firmami kurierskimi, a także rozważane jest udostępnienie tej usługi w kolejnych marketach sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kaufland RSS ALERT    /    przesyłki kurierskie RSS ALERT    /    DHL Parcel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.208.0
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!