Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Rośnie zainteresowanie programami lojalnościowymi (badanie)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-10-2021, 11:10
Wzrost zainteresowania programami lojalnościowymi w tym roku może być reakcją na rosnące ceny w zasadzie wszystkich produktów i usług - podaje ARC Rynek i Opinia.
Rośnie zainteresowanie programami lojalnościowymi (badanie)
Rośnie zainteresowanie programami lojalnościowymi, fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Programy lojalnościowe cieszą się popularnością

Po kilku latach względnej stabilizacji na rynku programów lojalnościowych w tym roku nastąpił wzrost poziomu uczestnictwa w programach. Aktualnie blisko 2/3 dorosłych Polaków deklaruje uczestnictwo w co najmniej jednym programie lojalnościowym. Liderem na rynku pozostaje program „Moja Biedronka”, zaś najczęściej wskazywanym przez konsumentów jako ulubiony program jest Żappka – wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2021 ARC Rynek i Opinia.

O 5 punktów procentowych wzrósł w porównaniu z 2020 rokiem odsetek osób korzystających z programów lojalnościowych. Przeciętnie badani uczestniczą w trzech programach lojalnościowych.  

Dalsza część artykułu (81%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!