Rośnie zainteresowanie programami lojalnościowymi (badanie)
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 11-10-2021, 11:10

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Programy lojalnościowe cieszą się popularnością
Po kilku latach względnej stabilizacji na rynku programów lojalnościowych w tym roku nastąpił wzrost poziomu uczestnictwa w programach. Aktualnie blisko 2/3 dorosłych Polaków deklaruje uczestnictwo w co najmniej jednym programie lojalnościowym. Liderem na rynku pozostaje program „Moja Biedronka”, zaś najczęściej wskazywanym przez konsumentów jako ulubiony program jest Żappka – wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2021 ARC Rynek i Opinia.
O 5 punktów procentowych wzrósł w porównaniu z 2020 rokiem odsetek osób korzystających z programów lojalnościowych. Przeciętnie badani uczestniczą w trzech programach lojalnościowych.
komentarze (0)