• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Rossmann rozwija asortyment pod marką własną

Sieć drogerii Rossmann cały czas powiększa asortyment sprzedaży. Poszerza się półka z artykułami żywnościowymi, ale także z produktami kosmetycznymi sygnowanymi marką własną.
  • Autor: Edyta Kochlewska, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-01-2009, 16:35
Rossmann rozwija asortyment pod marką własną
fot. galerki.pl/zdjecie/

Firma stara się, by były to produkty wysokiej jakości. - Współpracujemy z takimi producentami jak L'Oreal, Henkel, Coty, Unilever - mówi Roman Lewandowski, rzecznik prasowy sieci Rossmann.

Większość produktów marki własnej powstaje dla wszystkich rynków, na których drogerie są obecne. Jednak ze względu na specyfikę danego klienta, niektóre produkty trafiają tylko do polskich drogerii Rossmann. Proces przygotowania nowych kolekcji wygląda tak samo, jak w przypadku wyrobów markowych. Różnią się tym, że cena dla klienta jest niższa. Produkty marki własnej stanowią blisko 20 procent asortymentu sieci.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Firma Rossmann szuka też kolejnych lokali pod nowe drogerie. W 1993 roku Rossmann był pierwszą samoobsługową drogerią w Polsce. Dziś ma ponad 340 własnych sklepów, gdzie zakupy robi 360 tys. osób dziennie. Firma ma 40 proc. udziału w rynku drogerii.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!