Bohaterami reklamy są: kobieta, mężczyzna, dziecko, nastolatka i para turystów. Ostatni spot będzie łączyć sceny ze wszystkich wcześniejszych. Rossmann chce w ten sposób podkreślić, że jest otwarty na klientów ze wszystkich grup społecznych. Oryginalna choreografia, stylizacje i kostiumy występujących osób tworzą wyjątkową oprawę spotów. Motywem muzycznym reklamy będzie światowy przebój Roya Orbisona "You Got It".

Opiekę nad wizerunkiem marki powierzono agencji Fat Baby, która przygotowała scenariusze reklam. Za produkcję reklam odpowiedzialne był dom produkcyjny Papaya Films. Choreografię przygotowała Barbara Zielińska, a aktorzy występowali w kolorowych kostiumach Malwiny Wędzikowskiej. Autorem dekoracji był Jacek Ogrodowczyk, zaś nową aranżację „You Got It" wyprodukował Marcin Macuk.

Spotom telewizyjnym towarzyszyć będą reklamy radiowe, billboardy kampania w internecie.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl