Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Rozwój e-commerce największym wyzwaniem dla Carrefoura

Kombinacja wielu formatów sprzedaży, dogodnych lokalizacji i wysokiej jakości produktów pozwala nam odgrywać istotną rolę na rynku europejskim - powiedział Georges Plassat, dyrektor generalny Carrefour w rozmowie z francuskim czasopismem Les Echos.

Rozwój e-commerce największym wyzwaniem dla Carrefoura
W opinii zarządu sieć Carrefour radzi sobie bardzo dobrze w krajach Europy. fot. shutterstock

Autor: retailanalysis.igd.com
Data: 05-02-2016, 15:13

Jak przyznał dyrektor generalny Carrefoura, sieć radzi sobie bardzo dobrze w Europie, a w ciągu trzech ostatnich lat notowała progres także we Francji. - Wierzę, że kombinacja wielu formatów sprzedaży, dogodnych lokalizacji i wysokiej jakości produktów wciąż pozwoli nam robić różnicę na rynku europejskim.

W opinii Plassata sieć stacjonarnych sklepów pozostanie podstawą sprzedaży detalicznej. - Klienci oczekują bezpośredniego kontaktu, doradztwa i obsługi klienta. Niezależnie od tego będziemy rozwijać naszą ofertę w kierunku skoordynowania działań offline i online - dodaje.

Dużym krokiem w kierunku realizacji tej wielokanałowej strategii był sfinalizowany na początku 2016 roku zakup sieci Rue du Commerce. - Zespół, wiedza i marka tej firmy pozwolą nam przyspieszyć nasz rozwój - dodaje Plassat. Pytany o zagrożenie ze strony konkurentów, m.in. Amazona, szef Carrefoura stwierdził, że między tymi firmami występują istotne różnice, ale w jego opinii rywalizacja w ramach konkurencji będzie przebiegać z korzyścią dla konsumentów.

W 2015 roku minęło 20 lat od wejścia Carrefoura na rynek Chin i 40 lat obecności firmy w Brazylii. W ocenie Plassata Brazylia jest dobrym rynkiem dla wszystkich formatów francuskiej sieci, ale zauważalny jest kryzys zaufania do marki. Z kolei w Chinach wyzwaniami dla Francuzów będą segment e-commerce i zmieniające się zwyczaje konsumpcyjne. Na rynku chińskim sieć jest dobrze postrzegana, a w bardzo dobrej kondycji znajdują się także interesy Carrefoura na Tajwanie.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Georges Plassat RSS ALERT    /    Rue du Commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • artmetic ekonsulting 2016-02-08 22:35:39
    Rozwiązania dla e-commerce, strony www: artmetic.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!