Ruch inwestuje w salony prasowe na Dworcu Centralnym w Warszawie
Zdaniem przedstawicieli spółki Ruch, warszawski Dworzec Centralny jest idealnym miejscem dla handlu małoformatowego. Po generalnym remoncie, galerie handlowe dworca stały się bardzo atrakcyjne wizualnie i sprzedażowo. Ruch wykorzystał szansę i uruchomił trzy salony prasowe.
- Istotne jest, że nowe salony znajdują się w atrakcyjnych częściach Dworca Centralnego. Robią świetne wrażenie - m.in. dzięki architekturze, funkcjonalności i przestronnemu charakterowi wnętrz. Najciekawszy pod względem formy jest Ice Cube w Galerii Głównej. To nowoczesna bryła, usytuowana w centralnym miejscu hali, w pobliżu kas biletowych i zejścia na perony. Widać go także z każdej części Galerii Głównej - pisze spółka.
Dwa pozostałe salony znajdują się przy głównym trakcie komunikacyjnym, w podziemnej części Dworca. Salony wbudowane zostały w pasaże sklepowe. Znaczenie tych punktów ma nie tylko handlowy, ale również wizerunkowy wymiar. Salony odzwierciedlają wiele zmian, jakie dokonały się w ostatnim czasie w Ruchu.
Czytaj więcej w serwisie dlahandlu.pl
