Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Rusza nowy koncept sklepów „Lewiatan w chwilę”

„Lewiatan w chwilę” to nowy koncept sklepów mniejszego formatu, o powierzchni
do 150 mkw. łączący kompetencje tradycyjnego sklepu z modelem convenience. Pilotaż nowego konceptu w pierwszej fazie obejmie cztery placówki w różnych lokalizacjach.
  • Autor: oprac. Olimpia Wolf
  • Data: 28-02-2022, 11:07
Rusza nowy koncept sklepów „Lewiatan w chwilę”
Rusza nowy koncept sklepów „Lewiatan w chwilę”, fot. materiały prasowe

Rusza pilotaż konceptu sklepów „Lewiatan w chwilę” 

W miejscowości Dylaki w województwie opolskim otwarto pierwszy pilotażowy sklep nowego konceptu detalicznego „Lewiatan w chwilę”. To format sklepu spożywczego o powierzchni sprzedaży do 150 mkw. łączący zalety sklepu tradycyjnego z modelem convenience. W najbliższych tygodniach zostaną otwarte kolejne pilotażowe punkty handlowe „Lewiatan w chwilę”. 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

„Lewiatan w chwilę” to nowy rodzaj sklepów w ramach testowanego przez PSH Lewiatan konceptu sklepu mniejszego formatu. Pozwala on na szybkie, ale też i kompleksowe zakupy. Pracując nad tym projektem sieć postawiła na bliskość i dopasowanie oferty do potrzeb i preferencji różnych grup lokalnych klientów. Wyróżnikiem sklepu jest asortyment produktów pochodzący od lokalnych dostawców, natomiast typową ofertę handlową uzupełniać będą zróżnicowane od potrzeb danej lokalizacji kategorie produktów gotowych oraz łatwych do przygotowania dań w kilka minut.

Nowe sklepy w większości wyposażone zostaną w strefę mini-bistro, z ofertą dań i ciepłych napojów na wynos. „Lewiatan w chwilę” oferuje również pakiet usług dodatkowych pozwalających na realizację przy okazji zakupów innych codziennych obowiązków, takich jak zapłacenie rachunków czy odbiór lub nadanie przesyłki. Głównym zadaniem nowego formatu jest ułatwienie życia w każdej chwili dnia. 

- Nowy koncept „Lewiatan w chwilę” to odpowiedź na transformację pokoleniową i zmieniające się potrzeby klientów, robienia szybkich zakupów w każdej chwili dnia. Łączymy atuty sklepów osiedlowych z szybkością zakupów sklepów typu convenience. Do tego dołączyliśmy asortyment lokalnych produktów, mini bistro czy różnego rodzaju usługi – podkreśla Robert Rękas, prezes zarządu PSH Lewiatan. 

Nowa koncepcja komunikacji marki

Sklep w Dylakach to pierwsza placówka sieci, która powstała w myśl tej koncepcji. Na nowych szyldach sklepowych pojawia się nazwa „Lewiatan w chwilę”. W Dylakach można wybierać z oferty 4500 różnych produktów. 

W porównaniu do sklepów działających pod głównym szyldem marki Lewiatan, mniejsze placówki to nie tylko nowe logo i wizualizacja, ale też cała koncepcja komunikacji marki z klientem. 

- Koncept sklepu „Lewiatan w chwilę” jest skierowany do właścicieli mniejszych placówek, w formacie, który odpowiada na specyficzne oczekiwana konsumentów w ciągu całego dnia. Został zaprojektowany w taki sposób, by utrzymać klientów realizujących rutynowe zakupy uzupełniające przy jednoczesnym charakterze sklepu convenience umożliwiającym szybkie zakupy po drodze, spontaniczne przy okazji lub zaspokajanie pilnych potrzeb. Obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na tego typu koncept – zgłaszają je nasi obecni franczyzobiorcy, jak i potencjalni, którzy chcieliby przystąpić do naszej sieci – podsumowuje Robert Rękas. 

Do tej pory Lewiatan nie różnicował zasadniczo podejścia do sklepów mniejszego formatu oraz działających w segmencie supermarketów. Wraz z nowym konceptem otwiera się szerzej na współpracę z przedsiębiorcami dysponującymi lokalami o niedużej powierzchni, stwarzając możliwość remodelingu placówek już funkcjonujących w sieci. Pracując nad koncepcją nowego formatu sklepów sieć postawiła na wykorzystanie skutecznych przewag obecnych placówek Lewiatana, jednocześnie mając na uwagę to, jak zmienia się otoczenie biznesowe i potrzeby klientów. 

Po zakończeniu I pilotażowej fazy konceptu „Lewiatan w chwilę” skalowanie projektu powinno rozpocząć się w III kwartale br.

Nowy konsument na rynku spożywczym

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!