Ruszył wspólny program Visa i detalistów
- Autor: pr
- Data: 17-11-2015, 12:18
Użytkownicy kart Visa mogą korzystać z nowej usługi Visa Oferty. Po zarejestrowaniu karty Visa w programie, jego uczestnicy otrzumują raz w tygodniu oferty, bazujące na ich zwyczajach zakupowych, przygotowane za zgodą użytkownika karty. Uczestnik programu otrzyma oferty zarówno dotyczące sklepów stacjonarnych, jak i internetowych. W programie Visa Oferty uczestniczą detaliści z różnych branż, w tym Adidas, Hilton, Intersport, Multikino, North Fish, Reebok, PLL LOT, Starbucks,Telepizza, W. Kruk, Vistula czy Wólczanka. Oferty oraz partnerzy programu będą się zmieniać, a ich liczba będzie rosła wraz z rozwojem usługi. Zwrot równowartości zaproponowanego u danego detalisty rabatu następuje bezpośrednio na rachunek karty zarejestrowanej w programie.
Użytkownicy kart Visa mają wgląd do swoich ofert i dodatkowo mogą tam też odszukać oferty dostępne w pobliżu miejsca, w którym akurat się znajdują. Do skorzystania z oferty wystarczy jej wyświetlenie i zapłacenie kartą zarejestrowaną w programie, bez konieczności dodatkowego wysyłania SMS-ów, e-maili czy drukowania kuponów. Wyjątek stanowią niektóre oferty dostępne online, które należy dodatkowo aktywować. O każdorazowym zwrocie pieniędzy użytkownik programu zostanie poinformowany poprzez wiadomość e-mail, a historię zwrotów oraz łączną kwotę odzyskanych pieniędzy będzie mógł sprawdzić po zalogowaniu się do Visa Oferty.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Analizowanie zwyczajów zakupowych jest możliwe dzięki temu, że dane o płatnościach Visa w Polsce są na dużą skalę przetwarzane przez europejską platformę rozliczeniową Visa Europe. - Analiza zwyczajów zakupowych umożliwia detalistom tworzenie atrakcyjnych, lepiej dopasowanych ofert dla użytkowników kart Visa – mówi Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Prace serwisowe w aż 6 bankach! Weekend pełen utrudnień, lepiej wypłacić pieniądze
-
Koniec z płatnością tylko gotówką w sklepach
-
W wiejskim sklepie zapłacisz kartą. "Coraz mniej białych plam"
-
PayPal pod lupą UOKiK
-
Trwa loteria dla franczyzobiorców Żabki
-
Jak pandemia wpłynęła na zwyczaje zakupowe i płatnicze w Polsce?
-
handlowy czwartek
Handel: pandemia przyspieszyła inwestycje związane z technologią
-
Jak pandemia zmieniła podejście e-konsumentów do technologii?
-
Rewolucja w podejściu konsumenta do e-zakupów spożywczych
-
Prezes Glapiński: płatność gotówką nie może być dyskryminowana
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)