• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Rynek kawiarni dynamicznie rośnie, ale Starbucks się spóźnił

Kawiarnie w Polsce przeżywają prawdziwy rozkwit. Rynek, którego wartość eksperci wyceniają na 1,5 mld zł, rośnie w zastraszającym tempie. Skorzystać na tym chciał Starbucks, globalny kawiarniany lider, jednak wydaje się, że spóźnił się ze swoją ofertą - czytamy w serwisie gospodarka.gazeta.pl.
  • Autor: gospodarka.gazeta.pl
  • Data: 12-06-2011, 10:56
Rynek kawiarni dynamicznie rośnie, ale Starbucks się spóźnił

W tej chwili Polacy zajmują siódme miejsce w Europie pod względem spożycia kawy. Wiele wskazuje na to, że w kolejnych latach poprawimy swoją pozycję. Dlatego najwięksi gracze snują ambitne plany rozwoju swoich sieci.

Jak podaje serwis gospodarka.gazeta.pl, najwięcej kawiarni w Polsce funkcjonuje obecnie pod nazwą Coffeeheaven. Należąca do brytyjskiej spółki Costa Limited (jednej z największych sieci kawiarni w Wielkiej Brytanii) ma obecnie 76 kawiarni w 14 miastach. Po piętach tej sieci depcze Empik Café, który ma obecnie 59 placówek. Z kolei sieć Café Club pod koniec ubiegłego roku miała 30 kawiarni, w tym siedem na franczyzie, a w tym roku planuje otworzyć dziesięć kolejnych.

Tymczasem Starbucks, który wszedł do Polski w kwietniu 2009 r., nie zdecydował się na agresywną ekspansję - obecnie w ramach tej sieci istnieje 11 lokali w pięciu miastach w Polsce. Wkrótce planowane jest otwarcie kawiarni w Gdyni - informuje serwis gospodarka.gazeta.pl.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!