Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Selgros przeprowadza rebranding. Nowe logo

Selgros Cash&Carry przeprowadza rebranding. Z początkiem listopada jedna z wiodących mark handlu hurtowego zmienia logo. Nowy wizerunek jest wspólny dla wszystkich spółek Transgourmet Holding na terenie Europy.
  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-10-2015, 18:08
Selgros przeprowadza rebranding. Nowe logo
Nowe logo Selgros. Fot. materiały prasowe

Nowe, biało-czerwone logo Selgros Cash&Carry zyskało świeży i bardziej nowoczesny wygląd. Oficjalną premierę nowego logo firma planuje na 2 listopada tego roku. Oczekuje się, że wprowadzone zmiany przyczynią się do wzrostu znajomości i rozpoznawalność marki Selgros Cash&Carry, a także umocnią jej pozycję na polskim rynku FMCG. Nowe logo pojawi się również na kartach klienta. Jednak stare karty zachowają ważność. Dodatkowo firma wprowadzi karty klienta w wersji mini.

Celem rebrandingu sieci hali Selgros jest stworzenie najbardziej nowoczesnej marki cash&carry w Europie. Wkrótce zakończy się proces modernizacji hurtowni, którym objęte były wszystkie hale na terenie Polski.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

DSC_0211m.jpg

Na początku października firma Selgros Sp. z o.o. zmieniła nazwę na Transgourmet Polska Sp. z o.o. Celem było podkreślenie przynależność spółki do dużej, europejskiej marki jaką jest grupa Transgourmet, specjalizująca się w dostarczaniu pełnego asortymentu spożywczego i przemysłowego sklepom i hurtowniom, sektorowi gastronomicznemu, hotelarskiemu i punktom zbiorowego żywienia. Marka Selgros Cash&Carry i należące do niej hurtownie pozostają wiodącą formą działalnością firmy w Polsce.

W celu umocnienie pozycji firmy na rynku oraz zapewnienie jej dalszego rozwoju w Polsce Selgros Cash&Carry rozpoczął się w 2011 roku remodeling swoich hal. Zainwestowano m.in. w przebudowy hurtowni, wzbogacenie asortymentu i rozwój usługi dowozu produktów do klientów HoReCa. Zakupy w odnowionych hurtowniach są prostsze i przyjemniejsze. Dodatkowo, modernizacja wiąże się każdorazowo z rozszerzeniem asortymentu – m.in. o świeże ryby i owoce morza, pieczywo z własnego odpieku oraz „rynek artykułów świeżych”. Proces modernizacji jest w toku. Już w połowie listopada zostanie otwarta zmodernizowana hurtowna w Radomiu, a przyszłym roku, kiedy zostaną odnowione hale Selgros Cash&Carry w Białymstoku i Gdańsku, procesu remodelingu zostanie zakończony.

Od połowy października działalność rozpoczął także drugi kanał dystrybucji Transgourmet Polska – foodservice, który jest skoncentrowany na obsłudze klientów sieciowych z działu HoReCa i zbiorowego żywienia. Z uruchomieniem nowego kanału foodservice wiąże się otwarcie magazynu w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą. Skąd pierwsze samochody dostawcze wyjechały do klientów 15 października. Transgourmet w kanale foodservice specjalizuje się w dowozach produktów spożywczych i przemysłowych m.in. do hoteli, gastronomii, firm cateringowych, klientów sieciowych HoReCa i zbiorowego żywienia. Polska firma poszerzając zakres usług chce uzupełnić lukę na rynku HoReCa.

Dzięki bogatemu zapleczu Transgourmet polska firma ma dostęp do produktów z własnych zakładów produkcyjnych, świeżych ryb oraz owoców i warzyw, tym samym zapewniając klientom bogatą ofertę oraz doskonałą jakość i świeżość produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.

Marki handlowe Selgros Cash&Carry i Transgourmet należą do Transgourmet Polska Sp. z o.o. Firma zainwestowała do tej pory w Polsce ponad 1,2 mld zł. Obecnie Selgros posiada w Polsce szesnaście hurtowni samoobsługowych, zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi (2 hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Warszawie (2 hale) i we Wrocławiu (także 2 hale) oraz magazyn obsługujący klientów Transgourmet. Docelowo władze spółki planują rozwinąć sieć hal cash&carry do 20. Aktualnie firma zatrudnia w Polsce około 4.000 pracowników.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • dyzio 2015-10-29 20:03:07

    Taaaa... to naprawdę wielki sukces w rozwoju, najpierw Niemcy a teraz Szwajcarzy. Jak już nie da się napchać więcej wody do kostki masła to należy zmienić okładkę, gotowe. Biznes się kręci. Pompujemy!!!

    Odpowiedz
  • Xyz 2015-10-30 00:08:11

    Jeżeli oczekuje się Polskiej Hurtowni Cash & Carry to polecam BAĆ-POL

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!