Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Sephora z nowym konceptem w centrum handlowym Wroclavia

W nowo otwartym centrum handlowym Wroclavia  powstała  perfumeria Sephora zaaranżowana zgodnie z najnowszym konceptem retailowym marki, opierającym się m.in. na wzbogacaniu doświadczeń zakupowych i angażowaniu klientów m.in. poprzez fokus na usługi i serwisy skupione wokół strefy Beauty Hub.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 26-10-2017, 09:38

- Nowy koncept perfumerii Sephora powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Badania pokazują, że jesteśmy ulubioną marką pokolenia Millenialsów i generacji Z, które uwielbiają nowości i eksperymentowanie z wizerunkiem, a wszystko przy użyciu nowych technologii. Dlatego w Sephora we Wroclavii wprowadziliśmy nowe rozwiązania. Jednym z nich jest m.in. centralnie ulokowany Beauty HUB, czyli miejsce, w którym klienci korzystają w usług makijażowych i lekcji makijażu  – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.

Nowy koncept obejmuje zupełnie nowe wyposażenie meblowe, inwestycje w duże ekrany ledowe, wyraźniej zaznaczone strefy pielęgnacji i makijażu, a także łatwiejszą nawigację dla klienta. Docelowo również obejmować będzie cały nowy zestaw narzędzi digitalowych. Nowy koncept eksponuje szczególnie strefę usług, która wśród innych serwisów oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów, a wykonywane przez świetnie przeszkolone makijażystki Sephora.  

- Staramy się wyłapywać wszystkie nowe, nawet najbardziej niszowe trendy i wprowadzać innowacje oraz marki, które uwielbiają młodzi konsumenci. To najważniejsze powody, dla których jesteśmy ulubioną marką pokolenia Millenialsów i generacji Z. Sephora wprowadziła do Polski najgorętsze marki influencerskie, jak np. makijażowe Huda Beauty i Kat Von D, serum Farsali czy marki koreańskie jak Tony Molly i Dr Jart+ – dodaje Katarzyna Bielecka.

Sephora od kilku lat konsekwentnie buduje społeczność skupiającą fanów piękna. Stworzyła też model badania oczekiwań i poziomu zadowolenia klientów, dobrze zna ich upodobania i pozostaje o krok do przodu. Sephora śledzi trendy, odkrywa nowości i wprowadza do swojego asortymentu wyczekiwane przez Polaków marki kosmetyczne – w ostatnim roku debiutowały tu m.in.  Kat Von D, NARS, Zoeva, Becca, Huda Beauty, Dr Jart+ i Tony Moly – oraz usługi.

W najbliższym czasie w sklepie online oraz w perfumeriach stacjonarnych planowane są kolejne nowości, m.in. zapach kultowej marki Tiffany, pielęgnacyjne marki  ukochane przez MIllenialsów jak Frank Body, Youth to The People, czy Mr Blanc.

Sephora to sieć perfumerii w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w 33 krajach, powstała w 1969 roku we Francji.

Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 95. perfumerii w największych miastach.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

perfumerie RSS ALERT    /    Sephora RSS ALERT    /    Sephora Polska RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    Centrum Handlowe Wroclavia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.185.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!