Sephora z nowym konceptem w centrum handlowym Wroclavia
W nowo otwartym centrum handlowym Wroclavia powstała perfumeria Sephora zaaranżowana zgodnie z najnowszym konceptem retailowym marki, opierającym się m.in. na wzbogacaniu doświadczeń zakupowych i angażowaniu klientów m.in. poprzez fokus na usługi i serwisy skupione wokół strefy Beauty Hub.
- Nowy koncept perfumerii Sephora powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Badania pokazują, że jesteśmy ulubioną marką pokolenia Millenialsów i generacji Z, które uwielbiają nowości i eksperymentowanie z wizerunkiem, a wszystko przy użyciu nowych technologii. Dlatego w Sephora we Wroclavii wprowadziliśmy nowe rozwiązania. Jednym z nich jest m.in. centralnie ulokowany Beauty HUB, czyli miejsce, w którym klienci korzystają w usług makijażowych i lekcji makijażu – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.
Nowy koncept obejmuje zupełnie nowe wyposażenie meblowe, inwestycje w duże ekrany ledowe, wyraźniej zaznaczone strefy pielęgnacji i makijażu, a także łatwiejszą nawigację dla klienta. Docelowo również obejmować będzie cały nowy zestaw narzędzi digitalowych. Nowy koncept eksponuje szczególnie strefę usług, która wśród innych serwisów oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów, a wykonywane przez świetnie przeszkolone makijażystki Sephora.
- Staramy się wyłapywać wszystkie nowe, nawet najbardziej niszowe trendy i wprowadzać innowacje oraz marki, które uwielbiają młodzi konsumenci. To najważniejsze powody, dla których jesteśmy ulubioną marką pokolenia Millenialsów i generacji Z. Sephora wprowadziła do Polski najgorętsze marki influencerskie, jak np. makijażowe Huda Beauty i Kat Von D, serum Farsali czy marki koreańskie jak Tony Molly i Dr Jart+ – dodaje Katarzyna Bielecka.
Sephora od kilku lat konsekwentnie buduje społeczność skupiającą fanów piękna. Stworzyła też model badania oczekiwań i poziomu zadowolenia klientów, dobrze zna ich upodobania i pozostaje o krok do przodu. Sephora śledzi trendy, odkrywa nowości i wprowadza do swojego asortymentu wyczekiwane przez Polaków marki kosmetyczne – w ostatnim roku debiutowały tu m.in. Kat Von D, NARS, Zoeva, Becca, Huda Beauty, Dr Jart+ i Tony Moly – oraz usługi.
W najbliższym czasie w sklepie online oraz w perfumeriach stacjonarnych planowane są kolejne nowości, m.in. zapach kultowej marki Tiffany, pielęgnacyjne marki ukochane przez MIllenialsów jak Frank Body, Youth to The People, czy Mr Blanc.
Sephora to sieć perfumerii w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w 33 krajach, powstała w 1969 roku we Francji.
Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 95. perfumerii w największych miastach.
Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.