Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Sercem Jeronimo Martins Polska są sklepy Biedronka

  • Autor: pulshr.pl
  • Data: 12-04-2013, 15:00
Chcemy, aby każdy, kto rozpoczyna pracę w jednym z biur naszej firmy, spróbował sił w sklepie. Proponujemy spędzenie pierwszego tygodnia w jednym ze sklepów Biedronka - mówi Agata Wójcik-Ryszawa, dyrektor działu rekrutacji i planowania rozwoju w Jeronimo Martins Polska.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak mówi Agata Wójcik-Ryszawa, firma jest postrzegana na rynku jako atrakcyjny pracodawca, dlatego też zgłasza się do niej wielu kandydatów. - Rocznie dołącza do nas nawet kilka tysięcy nowych koleżanek i kolegów - mówi.

- Od wielu lat staramy się promować rozwój zawodowy naszych pracowników. Około. 90 proc. stanowisk menedżerskich w Jeronimo Martins Polska pochodzi właśnie z awansów wewnętrznych. Jednocześnie dynamiczny rozwój i wzrost zatrudnienia w naszej firmie wiąże się ze stałym poszukiwaniem w całym kraju kandydatów spoza firmy - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Zolok 2013-04-13 12:46:20

    Biedronka już sama nie wie czym tu zaskoczyć i co tu zrobić, aby jeszcze więcej trafiało do niej klientów. Niestety ceny w tym sklepie nie zawsze są atrakcyjne, a wybór towarów jest kiepski nawet piwa w normalnej, szklanej butelce nie ma, tylko konserwy...

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!