• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Sfinks powinien sprzedać Chłopskie Jadło

Zdaniem Sylwestra Cacka, członka rady nadzorczej firmy Sfinks, spółka powinna się skupić na rozwoju sieci Sphinx i Wook. Chłopskie Jadło nie pasuje do biznesu spółki i jeśli znalazłby się chętny na jego kupno, powinno zostać sprzedane.
  • Autor: PAP
  • Data: 12-05-2011, 23:25

"Jeśli ktoś by zaoferował dobrą cenę, to byłbym za sprzedażą Chłopskiego Jadła i koncentracją na dwóch brandach. Jednak do tej pory proponowane ceny były za niskie" - powiedział Cacek.

"Z tego co wiem, zarząd przestał intensywnie szukać chętnych do kupna spółki. Chłopskie Jadło nie jest problemem. Poziom rentowności nie jest może w pełni zadowalający, ale spółka ma duży potencjał" - dodał.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • z.kusowski@op.pl 2011-05-13 10:50:54

    Chłopskie Jadło - najgorszy interes pana Morawskiego, najlepszy pana Kościuszki. Widać, że pan Cacek jest pierwszym od wielu lat sensownym prezesem Sfinksów. A sprzedać Chłopskie Jadło będzie trudno, zwłaszcza za dobre pieniądze. Większość restauracji ChJ tej sieci pracuje w wynajętych lokalach. Jedynie krakowskie restauracje przynoszą zyski, no ale w Krakowie, w takich lokalizacjach można sprzedawać byle co, turysta japoński i amerykański wszystko zje, drugi raz nie da się nabrać na tandetę - nawet gdyby przyjechał do Krakowa. Sieć mogłaby przynosić zysk pod warunkiem \"odsieciowienia\". Przyzwoita restauracja ( a takie chce być ChJ - przecież to sektor premium) nie może być sterowana przez informatyków siedzących za biurkami w Łodzi, nie mogą kierować ChJ teoretycy gastronomii i handlu - no, może jeden dobry menago, nie można prowadzących zmuszać do roboty papierkowej, uzgadniania zakupów z centralą, bo oni gówno wiedzą gdzie można kupić dobre kartofle, schab, kaczke, śmietanę. Żeby Chłopskie Jadło zaczęło przynosić dobre pieniądze trzeba zmienić filozofę kierownictwa w Łodzi, a to jest najtrudniejsze w tym sektorze restauracji. Brak autentycznych fachowców. Przeszkoleni na sieciach fasfoodowych \"dyrektorzy\" nie są w stanie wykonać najmniejszego, pozytywnego ruchu. Panie Cacek, sprzedać to jak najszybciej, nawet za gorsze od wydanych - pieniądze.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!