• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Sfinks rozważy wprowadzenie sosów lub przypraw na rynek detaliczny

Sfinks obecnie nie prowadzi prac nad wprowadzeniem do obrotu produktów spożywczych. Najpierw chcemy zdobyć serca jak największej liczby klientów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes Sfinks Polska SA. Jeśli spółka zdecyduje się na taki krok to będą to sosy lub przyprawy.
  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-06-2011, 11:52
Sfinks rozważy wprowadzenie sosów lub przypraw na rynek detaliczny
Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes Sfinks Polska SA

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Żeby próbować takiej działalności trzeba mieć ugruntowaną pozycję i logo rozpoznawalne w całym kraju. Jeżeli sieć gastronomiczna posiada jakiś charakterystyczny produkt, wtedy można myśleć o wprowadzeniu go do sprzedaży detalicznej. Nie powinno się jednak „bezpodstawnie" wykorzystywać brandu do takich celów. Trzeba więc dokładnie analizować takie kroki, aby nie stracić wizerunku - tłumaczy Mariola Krawiec-Rzeszotek.

Jak tłumaczy, nie jest zwolenniczką wprowadzania dań gotowych, które mają imitować te z menu restauracji. - Jeśli kiedykolwiek chcielibyśmy sprzedawać produkty pod naszymi logotypami, myślę, że byłyby to przyprawy czy sosy - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!