Shell rozpoczął promocję konsumencką z modelami BMW M zasilanymi słoną wodą
- Autor: portalspozywczy.pl/pr
- Data: 08-01-2020, 13:23

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Promocja oraz towarzyszące jej działania marketingowe prowadzone z użyciem nośników POS wystartowały w grudniu. Obejmą ponad 400 stacji w sieci Shell i potrwają do 1 marca 2020 r. Planowane jest również wsparcie akcji kampanią obejmującą radio oraz internet (w tym również Social Media).
Mechanika promocji konsumenckiej przygotowana przez Shell polega na zbieraniu naklejek za zatankowanie paliwa lub gazu. Po zatankowaniu min. 25 l paliwa Shell FuelSave lub Shell AutoGas kierowca otrzymuje 1 naklejkę, po zatankowaniu min. 25 l paliwa Shell V-Power dostaje 2 naklejki, a po zatankowaniu min. 50 l paliwa Shell V-Power otrzymuje 4 naklejki.
komentarze (0)