Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Shell rozwinie sklepy przystacyjne bez współpracy z operatorami spożywczymi

  • Autor: Paweł Jachowski, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-10-2015, 13:24
Koncern Shell zdecydował się na rozwijanie nowych konceptów sklepowych na własną rękę, zamiast wpuszczać na swoje stacje paliwowe zewnętrznych operatorów spożywczych. Firma po przeanalizowaniu możliwych wariantów rozwoju doszła do wniosku, że wygeneruje lepsze wyniki finansowe, jeśli samemu zajmie się tym obszarem działalności, zamiast wchodzić w sojusz z jedną bądź kilkoma sieciami handlowymi.
Shell rozwinie sklepy przystacyjne bez współpracy z operatorami spożywczymi
Sklep Deli2Go przy stacji Shell zlokalizowany przy ul. Stawki w Warszawie (fot. Paweł Pawłowski/zelaznastudio)

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Zdecydowaliśmy się samemu rozwijać sklepy przystacyjne. Stworzyliśmy w Polsce odpowiedni dział, który składa się z profesjonalistów doświadczonych w branży zakupowej, pracujących dawniej w sieciach handlowych. Zgromadziliśmy tę wiedzę w organizacji. Uznaliśmy, że na ten moment jesteśmy w stanie sami przygotować ofertę sklepową i na razie nie będziemy posiłkowali się pomocą sieci handlowych - tłumaczy w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paweł Długoński, menedżer ds. sprzedaży detalicznej w Shell Polska.

Jak informowaliśmy wczoraj, sieć Shell od kilku tygodni otwiera w Polsce sklepy przystacyjne Deli2Go w czterech nowych konceptach. Różnią się one od siebie wielkością, lokalizacją, czy profilem klienta, ale ich wspólnym mianownikiem jest to, że stawiają spory nacisk na ofertę spożywczą. Są to koncepty: sklepu lokalnego/osiedlowego (4 tys. SKU), sklepu o charakterze kawiarnianym (2,5 tys. - 3 tys. SKU), małego sklepu szybkiej obsługi (2 tys. SKU) oraz pełnoprawnego sklepu, będącego połączeniem poprzednich trzech wariantów (5 tys. - 5,5 tys. SKU).

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!