Na modernizowanych obiektach Shell zamierza zatrudnić ok. tysiąca osób. Poza zmianą barw i logo na wszystkich byłych stacjach Neste pojawią się sklepy. Nowy właściciel zrezygnował z koncepcji punktów samoobsługowych, bo - chociaż pozwalał na ograniczenie kosztów - okazał się nierentowny.

- My nie chcemy generować strat. Stawiamy na ofertę pozapaliwową, której udziały w obrotach stacji w Polsce dynamicznie rosną - podkreśla na łamach "DGP", Paweł Odrzywołek, członek zarządu Shell Polska.

Nie zdradza, jaki jest udział sprzedaży sklepowej na stacjach koncernu. Eksperci twierdzą, że w naszym kraju średnia to 20-40 proc., podczas gdy na Zachodzie jest to 50, a nawet 70 proc.

Przypomnijmy, na terenie Polski działa ok. 100 stacji paliw Neste. 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl