Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Shell zmienia format swoich sklepów na stacjach

Koncern paliwowy Shell, który posiada 416 stacji benzynowych w Polsce, zakończył proces włączania do swojej struktury sieci stacji Neste, zakupionej w 2013 r. Firma rozpoczęła też wprowadzanie zmian w wyglądzie i obsłudze swoich obiektów w całym kraju.
  • Autor: PAP
  • Data: 10-09-2015, 23:36
Shell zmienia format swoich sklepów na stacjach
Shell, Fot. PTWP (Andrzej Wawok)

"Zakończyliśmy bardzo duży program inwestycyjny polegający na integracji stacji Neste w jeden podmiot" - powiedział PAP w poniedziałek Paweł Odrzywołek, dyrektor Działu Stacji Paliw Shell Polska.

Koncern Shell w 2013 r. kupił od fińskiej firmy Neste polską sieć samoobsługowych stacji benzynowych za ok. 80 mln euro. W jej skład wchodziło 106 obiektów w całym kraju.

Jak poinformował Odrzywołek, po zakończeniu integracji pod szyldem Shell działa 66 dawnych stacji Neste, z czego 14 to nadal obiekty samoobsługowe. "Z różnych względów te stacje będą działać w formacie samoobsługowym przez co najmniej rok. Posłużą one nam też za swoisty poligon, jak sprawdza się taki sposób obsługi klientów" - dodał.

Według niego Shell nie zamierza jednak rozwijać stacji samoobsługowych w Polsce - będą one stanowiły niszę w miejscach, gdzie niemożliwe lub nieopłacalne jest uruchomienie obiektów z pełną obsługą.

Odrzywołek poinformował, że firma Shell Polska posiada obecnie 416 stacji benzynowych w Polsce, z których 15 zostało otwartych w tym roku. Do końca roku planowane jest uruchomienie jeszcze kilku obiektów. "Jesteśmy zainteresowani rozwojem sieci w Polsce. Chodzi o budowanie stabilnego i długofalowego biznesu paliwowego w naszym kraju, bo jest on bardzo ważnym miejscem na mapie działalności Shell" - zadeklarował.

Shell rozpoczął wprowadzanie na swoich stacjach zmian związanych ze zmianą wyglądu, obsługi i oferowanego asortymentu towarów. Pierwszy etap potrwa do końca przyszłego roku. Pierwszym obiektem działającym w odmienionym formacie sklepowo-kawiarnianym jest stacja położona na południu Krakowa, w sąsiedztwie dużych osiedli i autostradowej obwodnicy miasta.

Jak wyjaśnił Paweł Długoński, menadżer ds. sprzedaży detalicznej Shell Polska, wprowadzane zmiany są efektem szerokich badań dotyczących potrzeb i oczekiwań klientów stacji benzynowych. W ich wyniku stacje Shella, w zależności od lokalizacji, typu obsługiwanych klientów i osiąganych obrotów przybiorą charakter kawiarniany, sklepu osiedlowego czy obiektu szybkiej obsługi. Wśród nowości znalazły się m.in. terminale przy dystrybutorach przeznaczone do zamawiania posiłków i gorących napojów.

Według przedstawicieli Shell zmiany wynikają z tego, że sklepy i kawiarenki stanowią coraz ważniejszą część oferty stacji paliwowych.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Robert Gortat 2015-09-13 11:10:29

    Bardzo dobrze niech shell się rozwija.Korzystam już długie lata i jestem zadowolony,mimo że to nie jest ten Shell z przed 10-12 lat.Proszę o pozytywny rozwój stacji w Piasecznie,zasługuje na to. Miła obsługa, sympatyczna kierowniczką p.Kasia i personel.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!