Sieć Aldi podpisała umowę z ZPM Biernacki
- Autor: pr
- Data: 05-03-2013, 12:00
- ALDI jest kolejną siecią handlową, do której docieramy z naszymi produktami - mówi Marek Ściślak, dyrektor generalny ZPM Biernacki. - Wiemy, że Polacy lubią wołowinę i cenią sobie wysoką jakość naszych produktów. Planujemy sukcesywnie pojawiać się w kolejnych sieciach i docierać z naszymi produktami do coraz szerszego grona odbiorców - dodaje.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Aktualnie produkty Beef Master oferują sieci sklepów: LIDL, Kaufland, Alma, MOKPOL oraz ALDI.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Powiązane tematy:
-
Rocznie do budżetu trafi 150 mln zł w związku z opłatami weterynaryjnymi
-
Ceny truskawek w Aldi, Kauflandzie, Lidlu oraz Intermarche
-
Lidl, Biedronka i Aldi mają sposoby na niższe ceny żywności
-
Aldi w swojej kampanii employer brandongowej stawia m.in. na… klapki Kubota
-
Wielkanoc: Godziny otwarcia sklepów - m.in. Biedronka, Netto, Lidl, Stokrotka, Kaufland
-
Rynek majonezu. Winiary liderem w aż 11 województwach
-
Efekt szminki w dyskontach. "Kaczki zamiast kurczaków"
-
Poradnik: Praca w handlu (wersja polska i ukraińska)
-
Aldi z uproszczoną ścieżką zatrudnienia dla Ukraińców
-
Aldi zatrudni 200 osób do dystrybucji. Rekrutacja z użyciem nowych technologii
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (2)
sprzedaż w aldi wołowiny będzie ogromna ;), ciekawe czy ZM Biernacki temu podoła
OdpowiedzNiestety kupiłem niedawno w lidlu carpaccio Biernackiego - zbyt "żylaste", twarde. Z Sokołowa było zdecydowanie lepsze
Odpowiedz