• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Sieć Carrefour wprowadza na polski rynek sklepy Carrefour Market

Obecnie pod nowym szyldem działa w naszym kraju przynajmniej kilka supermarketów, można je znaleźć m.in. w Warszawie, Opocznie, czy Lublinie. Sklepy odróżnia od innych placówek francuskiego operatora w Polsce jaskrawo czerwone logo sieci z nazwą sklepu (w tym samym kolorze) na białym tle.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-04-2010, 22:23
Sieć Carrefour wprowadza na polski rynek sklepy Carrefour Market

Można się spodziewać, że z ponad 300 palcówek działających w naszym kraju pod szyldem Carrefour, pod nowym czerwonym logo Carrefour Market będzie działać w przyszłości nawet kilkadziesiąt supermarketów. Placówki powstaną m.in. po rebrandingu wybranych placówek Carrefour Express.

Przedstawiciele Carrefoura nie chcą zdradzić szczegółów dotyczących planów rebrandingu polskich sklepów sieci. Zapewniają, że w maju odbędzie się konferencja, na której operator oficjalnie poinformuje o planowanych zmianach.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Według nieoficjalnych informacji polskie Carrefour Markety nie będą się zasadniczo różnić od supermarketów już działających na rynku. Główną zmianą będzie nowy szyld.

Przedstawiciele polskiego oddziału Carrefoura zaznaczają, że pomiędzy polskimi sklepami Carrefour Market , a ich francuskimi odpowiednikami nie będzie wielu podobieństw (oprócz kolorystyki logo), m.in. dlatego, że na każdy rynek tworzony jest indywidualny projekt.

Przypomnijmy, że w roku 2007 francuska centrala firmy testowała na tamtejszym rynku sklepy pod szyldem Carrefour Market. W tamtych placówkach pojawiła się szersza gama produktów, zwiększono m.in. udział wyrobów pod markami własnymi sieci. Zmieniono także układ sklepu i poprawiono ekspozycję towarów.

Pozytywne testy skłoniły ówczesne władze Carrefoura do rebrandingu i przearanżowania większej liczby sklepy m.in. we Francji. W 2008 r. zapowiedziały także, że nowy baner supermarketów zostanie wprowadzony na rynki Hiszpanii, Argentyny, Polski, Brazylii, czy Turcji. Należy jednak zaznaczyć, że w ciągu ostatnich dwóch lat strategia rozwoju sieciu uległa znacznym zmianom.

Od kilkunastu tygodni francuski operator prowadzi w Polsce akcję odświeżenia wizerunku swoich pozostałych formatów. Nowy kolor i czcionkę otrzymały supermarkety Carrefour Express oraz hipermarkety.

Władze sieci chcą tymi działaniami odświeżyć wizerunek sieci i przyciągnąć klientów do zakupów w swoich sklepach, a tym samym zwiększyć sprzedaż. Należy przypomnieć, że po słabszym 2009 r. w I kw. 2010 r. sprzedaż sklepów sieci Carrefour w Polsce w zrosła r/r o 6,2 proc. (po stałym kursie walut) do 544 mln euro (z VAT).

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • ja 2010-05-04 23:30:53

    w Lublinie na JP2 zmianę nazwy z express na market wyjaśnię to tak: ten sklep nigdy nie był express zawsze kolejki do wolno obsługiwanych kas. Nie robie tam zakupów głownie z powodu długiego oczekiwania przy kasie. W innych sklepach przy tej ilosci kas jest o niebo lepiej. Dlatego Market a nie ekspres...

    Odpowiedz
  • key 2010-05-05 08:10:41

    \"Główną zmianą będzie nowy szyld.\" To trochę mało...

    Odpowiedz
  • pracowik carrefour 2010-07-11 00:30:00

    czy taki reżim was nie przeraża ha ha czerwone kropki dobrze że nie żółte gwiazdy

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!