Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Sieć Dobre Ceny Dobry Sklep chce mieć ponad 300 placówek w 2013 r.

Integrum, operator sieci sklepów Dobre Ceny Dobry Sklep planuje do końca 2013 roku zwiększyć ilość placówek do ponad 300 z obecnych ponad 260 sklepów. Integrum stawia na rozwój organiczny, ale nie wyklucza nawiązania współpracy z innymi podmiotami.

Sieć Dobre Ceny Dobry Sklep chce mieć ponad 300 placówek w 2013 r.
Obecnie sieć Dobre Ceny Dobry Sklep liczy ponad 260 sklepów, które działają w województwach: łódzkim, wielkopolskim, małopolskim, śląskim, dolnośląskim, kujawsko-pomorskim, mazowieckim.

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 27-05-2013, 16:59

- Chcemy rozwijać się na terenie całej Polski. W najbliższych planach mamy rozwój na Pomorzu i wschodniej Polsce. Prowadzimy już zaawansowane rozmowy z Centrami Dystrybucyjnymi na tych terenach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl prezes Integrum Robert Zawitkowski.

Operator rozwija się otwierając kolejne placówki franczyzowe, władze sieci nie wykluczają jednak współpracy z innymi firmami handlowymi. - Stawiamy na rozwój głównie organiczny jednak nie wykluczamy nawiązania współpracy z innymi podmiotami, jeżeli ta współpraca przyczyni się do umocnienia pozycji rynkowej Sieci i wygeneruje dla naszych partnerów odpowiednią wartość dodaną - dodaje Robert Zawitkowski.

Dobre Ceny Dobry Sklep to sieć sklepów wielobranżowych z rozwiniętą półką chemiczno - kosmetyczną. Sieć działa od stycznia 2012 r. Operatorem sieci jest firma Integrum. Sklepy sieci obsługiwane są z 7 centrów logistycznych.

Obecnie sieć liczy ponad 260 sklepów w województwach: łódzkim, wielkopolskim, małopolskim, śląskim, dolnośląskim, kujawsko-pomorskim, mazowieckim i nadal systematycznie zrzesza kolejne placówki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (1)

  • pracownik H 2013-05-29 09:24:53
    Witam, jestem za nie pracującą niedzielą każdy ma prawo do odpoczynku z rodziną wiem jak wygląda praca w hipermarkecie po 12-14 godz.często bez wolnego następnego dnia jak powinno przysługiwać pracownikowi .Mogę śmiało porównać prace w takich molochach do niewolniczej pracy!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.125.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!